Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا، رئال مادرید یکی از مهمترین بازی‌های خود در خانه را با تساوی مقابل رئال بتیس پشت سر گذاشت. تساوی که ممکن است باعث شود رئال جام قهرمانی اسپانیا را از دست بدهد و نتواند با بارسلونا یا اتلتیکومادرید رقابت کند.

نکته بحث برانگیز این بازی البته خطای هند مدافع بتیس در محوطه جریمه بود که به شدت مورد اعتراض هواداران رئال مادرید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها معتقد بودند داوری  به ضرر آنها سوت زده و یک پنالتی مسلم را نگرفته است.

زیدان در این خصوص گفت: من دیدم توپ به دست مدافع بتیس خورد ولی داور سوتی نزد. او به خطا اعتقاد نداشت!

پس از این اتفاق رادیومارکا بلافاصله با کارشناس داوری خود تماس گرفت و «اولیور» در خصوص این صحنه نظر خود را اعلام کرد.

داور سابق اسپانیایی اظهار داشت: توپ به دست مدافع بتیس برخورد می‌کند اما کاملاً غیرارادی است. باید ببینیم که ضربه میلیتائو در ۳۰ سانتی متری مدافع زده می‌شود و این بازیکن هیچ قصدی در خوردن توپ به دستش ندارد. به نظرم پنالتی نباید گرفته می‌شد و کار داور در اینجا درست و اعتراض به این صحنه غلط است. 

فیلم این صحنه را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2

بازدید 14 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور رفت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا بازی برگشت تعیین کننده فینالیست باشد. وینیسیوس جونیور در دقایق 24 و 83 (پنالتی) دو گل رئال را زد و لروی سانه در دقیقه 53 و هری کین در دقیقه 57 (پنالتی) دو گل بایرن را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس