Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی،  معاون استاندار اردبیل در حاشیه  جلسه ستاد طرح شهید سلیمانی گفت:وضعیت استان حاد بوده و تعداد بستری ها بالا رفته که این امر نیازمند مشارکت و همکاری بیش از پیش مردم ، کادر درمان و مسوولان است.

او بیان کرد: لازم است کسانی که تست کرونای آن ها با وضعیت قابل تحمل مثبت شده ،شرایط قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ندایی اظهار کرد: وضعیت افراد قرنطینه در منزل نیز به صورت مرتب از سوی کادر درمان و نیروهای طرح سردار سلیمانی رصد می شود.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: محدودیت های کرونا تا زمان خروج از وضعیت قرمز ادامه دارد و در این مدت از ورود و خروج به استان جلوگیری می شود.

سردار جلیل بابازاده ، فرمانده سپاه حضرت عباس ( ع) استان نیز در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به شرایط خاص  کرونایی که آسیب ملی محسوب می شود، بسیج هم در کنار مسوولان  و مردم  تا زمان  خروج از این وضعیت همکاری می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل هم با تاکید بر جدی گرفتن استفاده از ماسک در همه مکان ها گفت: خانواده باید مانند استفاده از لباس در هنگام خروج از منزل ماسک استفاده کنند و از برداشتن ماسک پرهیز کنند.

شهرام حبیب زاده افزود: در خصوص قرنطینه خانگی هم ، افراد مبتلا و تحت قرنطینه،  ۱۴ روز در خانه بمانند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی استفاده از ماسک قرنطینه خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه