Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@18:17:08 GMT

جواب دهی واکسن برکت بر روی واریانت انگلیسی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۱۳۷۶

جواب دهی واکسن برکت بر روی واریانت انگلیسی

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مینو محرز محقق تیم پژوهش واکسن کووایران برکت  درباره اثربخشی این واکسن روی ویروس جهش یافته هندی اظهار کرد: این واکسن بر روی واریانت انگلیسی کار شد و جواب داد، اما هنوز روی واریانت هندی امتحان نکردیم.   او با بیان اینکه ویروس جهش یافته هندی یک واریانت جدید است، گفت:  روی گونه‌های جدید ویروس هندی و آفریقای جنوبی هم کار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محقق تیم پژوهش واکسن با بیان اینکه بالای ۷۰ تا ۹۰ درصد واریانت شایع در ایران که نوع بد آن هم هست همان نوع انگلیسی است، گفت:  این واکسن روی ویروس انگلیسی موثر است و  درباره گونه‌های جدید دیگر هنوز اطلاعات کافی نداریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس جهش یافته انگلیسی واکسن کووایران برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی در مراسم شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام مسجد حمزه نخل پیرمرد بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: عدم تبعیت از پیامبر (ص) باعث انحراف از مسیر اصلی دین و مبانی می‌شود.

وی افزود: جنگ نرم زمانی رخ می‌دهد که مردم جامعه نسبت به همه مبانی بی‌تفاوت باشند و بیدارگری و تبیین در جامعه از بین رود.

حجت‌الاسلام کاظمی گفت: با معرفی و شناساندن افراد و شخصیت‌های اسلامی، مدل حکمرانی اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: مدل حکمرانی اسلامی توسط پیامبر و امیر المؤمنین ارائه شد و ما در مدل، حرف و محتوا در مذهب شیعه مشکلی نداریم؛ بلکه در ارائه آن به جامعه با مشکلاتی روبرو هستیم که مبنای به‌ درستی تبیین کنیم و مردم را دچار سرگردانی نکنیم و مدل حکمرانی واقعی در جامعه تحقق یابد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از راه‌های ارائه مدل حکمرانی اسلامی معرفی شخصیت‌های اسلامی مانند حضرت حمزه سیدالشهدا و امامزاده عبدالعظیم حسنی و شناسایی دیگر افراد در طول تاریخ برای مردم است.
 
وی ادامه داد: اگر در نظام جمهوری اسلامی جوانان ما برای پیاده‌روی اربعین درگیر مسائلی مانند پاسپورت و غیره می‌شوند تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند این افتخار جمهوری اسلامی است، و امیدها در جمهوری اسلامی به‌مراتب از نکات منفی بیشتر است.

امام‌جمعه پرند گفت: نسلی که امروز می‌تواند اسرائیل را نابود کند نسل رویش انقلاب است، این رویش که می‌تواند موشک و پهباد بسازد و از لایه‌های پدافندی عبور کند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند