Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار کرد: روستاهای داربر رازباشی، بوگنه رازباشی، پیرماهی  و چنار باشی واقع در مناطق گردشگری استان با اتصال به شبکه ملی اطلاعات، تحت پوشش ارتباطی کامل اپراتور نسل چهارم قرار گرفتند.
شهاب حیدری افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و همچنین اعزام تیم‌های کارشناسی این اداره کل به روستاهای استان، مناطق فاقد ارتباط و یا دارای پوشش ارتباطی ضعیف شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده و حمایت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رومینگ تمامی سایت‌های جدید که نصب، راه‌اندازی و ارتقا داشته اند با اپراتورهای اول و دوم باز شد که با انجام این کار بخشی از مشکلات استفاده از مودم‌های گران قیمت حل شده است.
حیدری افزود: همچنین تعداد کمی از روستاها که تاکنون به شبکه‌های پرسرعت متصل نشده اند، جهت بهره‌مندی و تجهیز، به اپراتور اول ابلاغ شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اتصال روستا به اینترنت مناطق گردشگری شبکه ملی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری