Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:19:04 GMT

گوترش خطاب به مقامات لبنانی : زودتر دولت تشکیل دهید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۱۴۲۹

گوترش خطاب به مقامات لبنانی : زودتر دولت تشکیل دهید

دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد: زمان آن فرا رسیده که مسئولان لبنانی به مسؤلیت خود عمل کنند و دولتی تشکیل دهند که بتواند نیاز‌های ملت و انتظاراتش را برآورده کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم،  آنتونیو گوترش در گزارشی به شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد زمان آن فرا رسیده است که مسئولان لبنانی به مسؤلیت خود عمل کنند و دولتی تشکیل دهند که بتواند اصلاحات لازم را انجام دهد و نیاز‌های ملت لبنان و انتظاراتش را به سرعت برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گوترش افزود: سرخوردگی و ناامیدی از مختل بودن وضع سیاسی و بحران اقتصادی عملا در تظاهرات نمود پیدا کرده است و امکان دارد به خشونت بیشتر منجر شود و ثبات این کشور را تهدید کند.


دبیر کل سازمان ملل همچنین خواستار اجرای تحقیقی بی طرفانه و شفاف درباره انفجار بندر بیروت شد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آنتونیو گوترش سازمان ملل متحد لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل، در کنفرانسی خبری با گابریل بوریک، رئیس جمهور شیلی در سانتیاگو، جنبش حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافقی دعوت کرد که به جنگ پایان می‌دهد.
گوترش گفت: کابینه اسرائیل و رهبران حماس را به دستیابی به توافقی تشویق می‌کنم که به جنگ پایان می‌دهد. من نگران هستم که پیامد‌های جنگ نه فقط غزه، بلکه همه منطقه را گرفتار کند.

 

دیگر خبرها

  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام