Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@06:15:54 GMT

اصناف نهایت همکاری را با ستاد کرونای استان دارند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۱۷۳۹

اصناف نهایت همکاری را با ستاد کرونای استان دارند

استاندار کردستان از کسبه و اصناف شهرستان به دلیل همکاری مناسب با ستاد کرونا استان در خصوص تعطیلی فعالیت آنان در این ایام تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه وضعیت قرمز در بسیاری از شهرستان‌های استان، گفت: بدون همراهی مردم عبور از این شرایط دشوار است وخسارت جبران ناپذیری برای استان و مردم به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایطی که اصناف و بازاریان زندگی شخصی خود را تعطیل کرده‌اند رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا توسط برخی از ادارات دولتی پذیرفتنی نیست و همه‌ی مدیران باید پروتکل‌های بهداشتی و کاهش حضور کارکنان را در راستای سلامت مردم رعایت کنند .

استاندار کردستان بر نظارات بیشتر در اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها و مطب پزشکان تاکید کرد و اظهار داشت: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان 58 درصد است که جا دارد صداوسیما و رسانه‌ها با تولید محتواهای رسانه‌ای در زمینه نقش اثرگذار مردم در خروج از وضعیت هشدار کرونایی و لزوم رعایت دقیق توصیه‌های بهداشتی تولید و منتشر کنند.

مرادنیا مصوبات ستاد مقابله با کرونا را لازم‌الاجرا و غیر قابل تفسیر خواند و تصریح کرد: بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا در ایام ماه مبارک رمضان برگزاری نماز جماعت و جمعه ممنوع است و فقط شب‌های قدر و نماز عید فطر در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

استاندار کردستان در پایان از تصمیمات دولت برای ارائه بسته‌های حمایتی جهت حمایت از اصتاف و بازاریان در زمینه تسهیلات بانکی و بیمه‌ای در هفته‌ی آینده خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات