Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:27:24 GMT

محدودیتی برای صادرات کالا در مرز مهران وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۱۸۷۸

محدودیتی برای صادرات کالا در مرز مهران وجود ندارد

اسد قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا در کشور و استان ایلام، خوشبختانه در شهرستان مهران همکاری مردم و تلاش اعضای ستاد در راستای اجرایی شدن مصوبات سبب کاهش مبتلایان به کرونا در این شهرستان مرزی شده است.

وی بیا داشت: در حال حاضر تنها پنج نفر در بیمارستان مهران بستری هستند و خوشبختانه در چهار ماه گذشته این شهرستان هیچ گونه فوتی ناشی از کرونا در شهرستان نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پنج روستای شهرستان مهران سفید هستند، گفت: اگر همکاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم نبود، قطعاً کنترل کرونا در شهرستانی که حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت شناور، کارگر، عشایر و شرکت‌های فعال دارد ممکن نبود و شاهد افزایش مبتلایان بودیم.

قاسمی عنوان کرد: با توجه به بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور عراق مرز مسافرتی مهران بر روی زائران و مسافران این پایانه مسافری تعطیل است.

وی تصریح کرد: مرز تجاری مهران با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باز است و محدودیتی برای صادرات کالا وجود ندارد، هر دو هفته یک بار از همه تجار، ترخیص کاران و کارگران تست کرونا گرفته می‌شود و گیت ها نیز به صورت روزانه رصد و تحت کنترل هستند.

کد خبر 5197263

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا مرز مهران فرمانداری ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا واکسن کرونا بوشهر گرگان محدودیت های کرونایی کمک مومنانه اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناوه محمد علی حق بین انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه شورای مدیریت بحران این شهرستان گفت: مطالعات ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری و پخش سیلاب شهرستان در دستور کار قرار گرفته و منابع طبیعی باید با کمک آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و مشارکت بخش صنعتی، این طرح‌ها را با هدف کنترل سیل اجرا کند.
منصور شیشه فروش عملکرد مدیریت بحران این شهرستان‌ها را در کنترل سیلاب هفته گذشته مطلوب دانست و افزود: آب منطقه‌ای شهرستان باید در خصوص ایمن سازی، اصلاح و ایجاد شیب مناسب کانال مهیار اقدام کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان