Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر متکی وزیر خارجه دولت احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با محمود احمدی نژاد در ارتباط است و آیا او به میدان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ورود خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بروید سراغ سوال بعدی لطفا!

وزیرخارجه پیشین کشورمان درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان نامزد جریان اصلاح طلب گفت: شخصا معتقدم ظریف نامزد نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر متکی وزیرخارجه پیشین کشورمان، درباره وضعیت جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: معتقدم که اصلاح طلبان در این مرحله با توجه به کارنامه‌ای که از خود به جا گذاشتند یک نگاه حیات و ممات به انتخابات داشته و با تمام وجود وارد صحنه خواهند شد، همچنین به جهت اینکه نمی‌توانند پاسخگوی عملکرد خود در ۸ سال گذشته باشند به شدت نگرانند، اما تداوم حضور در قدرت و حکومت را جزو اولویت‌های برنامه خود دانسته و از همین رو بخش جدی از اصلاح طلبان با ارائه اسامی نامزدهای مختلف در انتخابات حضور خواهند داشت.

او ادامه داد: البته آنها رگه‌هایی از نوعی هم‌نوایی با ضد انقلاب و دشمنان انقلاب دارند که ما آن را در آنها شاهدیم؛ به اعتقاد من باید آن‌ها را متوجه کرد که این هم‌نوایی نوعی ضرر ملی به کشور و مردم سالاری دینی است و به حق مردم برای انتخاب لطمه می‌زند؛ بنابراین باید توجیه شوند که در زمین دشمن قرار نگیرند. منظورم از این هم‌نوایی یعنی اینکه صدای ضد انقلاب را که به دنبال تحریم انتخابات است را نشخوار می‌کنند.

وزیرخارجه پیشین کشورمان درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان نامزد جریان اصلاح طلب هم بیان کرد: شخصا معتقدم ظریف نامزد نخواهد شد.

وزیر خارجه دولت احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با محمود احمدی نژاد در ارتباط است و آیا او به میدان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ورود خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بروید سراغ سوال بعدی لطفا!/ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد