Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@07:14:08 GMT

واقعه عبرت انگیز طبس نشان دهنده ضعف و زبونی آمریکا بود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۲۰۲۷

واقعه عبرت انگیز طبس نشان دهنده ضعف و زبونی آمریکا بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: واقعه عبرت انگیز طبس نشان دهنده ضعف و زبونی آمریکای جنایتکار در دشمنی با ملت ایران بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس بیانیه ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (آیۀ 8  سوره صف)


روز 5 اردیبهشت 1359بزرگترین ارتش دنیا با تجهیزات نظامی مدرن و برنامه ریزی دقیق و گسترده که برای اجرای عملیات نظامی تحت عنوان «پنجه عقاب» در خاک ایران اسلامی به بهانه آزادی جاسوسان آمریکایی  مستقر در لانه جاسوسی و ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب، وارد منطقه طبس درکشور شده بود، به مدد الهی و با دانه های ناچیز شن در هم شکسته شد تا آمریکای جهانخوار شکست دیگری را تنها چند ماه پس از تسخیر سفارت شیطان بزرگ که در حقیقت، لانه ی جاسوسی آنان بود؛ به دست دانشجویان پیرو خط امام «رحمت الله علیه» تجربه کرده و اثرات خفت بار آن را برای همیشه در کارنامۀ سیاه و ننگین خود ثبت کند.


این حادثۀ بزرگ تاریخی سرشار از عبرت هایی است که مکر ظالمین را برملا و ضعف و زبونی آنان در برابر ارادۀ الهی ملت ایران را آشکارتر ساخت. به گونه ای که اکنون با گذشت بیش از چهار دهه، ایالات متحده هنوز نتوانسته است پاسخ روشن و قانع کننده ای برای دلایل ارتکاب به این اقدام شنیع و توجیه شکست خفت بار خود برای افکار عمومی ارائه دهد.


گرچه در تاریخ انقلاب اسلامی ملت مبارز ایران بارها طعم تلخ شکست را به متجاوزین و معاندین به ویژه آمریکای جنایتکار چشانده، لکن حادثه زمین گیر شدن ارتش شیطان بزرگ در صحرای طبس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که به تعبیر حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» حاصل قدرت الهی و امدادهای غیبی بود.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز زمین گیر شدن ارتش آمریکا در 5 اردیبهشت 1359 و یاد و خاطره شهید عزیز سردار محمد منتظر قائم اعلام می دارد؛ آنچه در صحرای طبس رخ داد، تنها شکست یک عملیات نظامی نبود، بلکه زانو زدن تفکر استعماری و استکباری حکومت های خودکامه و فاسد در برابر حقانیت و انگیزه های الهی ملت های مبارز و آزادی خواه بود که با دست قدرت الهی به وقوع پیوست و باید این روز بزرگ و تاریخی را به عنوان نماد ضعف و زبونی آمریکای جنایتکار در برابر ملت ایران اسلامی، برای همیشه گرامی داشت.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صدور بیانیه ضعف و زبونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم‌، سهم مالیاتی شرکتهای دولتی نشان میدهد در بودجه 1403 بانک مرکزی 17 درصد از کل مالیات شرکتهای دولتی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت ملی نفت 13 درصد و شرکت ملی گاز 4 درصد از درامدهای مالیاتی 1403 شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهند داد.

ایمیدرو نیز یکی از بزرگترین شرکتهای دولتی مالیات دهنده در سال 1403 است که 10 درصد از درامدهای مالیاتی دولت از محل مالیات شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد