Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@13:39:52 GMT

طغیان کرونا در هند/ هر کمتر از 4 دقیقه یک مرگ

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۲۱۰۴

طغیان کرونا در هند/ هر کمتر از 4 دقیقه یک مرگ

شعله‌های آتش همه‌گیری کرونا در دهلی، پایتخت هند همچنان زبانه می‌کشد چراکه کروناویروس سریعتر از قبل در بیمارستانهای این کشور قربانی می‌گیرد.

 اجساد قربانیان کروناویروس در وسایل نقلیه و آمبولانسها انباشته شده تا برای خاکسپاری سوزانده شوند.

شرایط کرونایی در هند به حدی رو به وخامت پیش می رود که رکورد شکنی آمار روزانه مبتلایان در این کشور همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان معابد که مسئول سوزاندن اجساد هستند از تعداد بالای قربانیان و حجم فعالیتها مستاصل شده اند.

آنان با لباسها و تجهیزات کامل اجساد قربانیان را به طور کامل با مواد ضد عفونی کننده اسپری می کنند. سپس اجساد را با استفاده از برانکارد از خیابان به محل دیگری منتقل می کنند. به دلیل محدودیتهای کرونایی در دهلی، تعداد محدودی از اعضای خانواده امکان همراهی با جسد قربانیان را دارند.

اکنون هند به کانون شیوع کروناویروس در جهان تبدیل شده است و در پایتخت آن کمتر از هر چهار دقیقه یک بیمار کرونایی فوت می کند.

به گزارش اسکای نیوز، مسئولان برخی از بیمارستانهای بزرگ و تعدادی از بیمارستانهای کوچک در بحبوحه کمبود شدید اکسیژن در تلاش برای نجات جان بیماران هستند.

طی چند روز گذشته، درخواست کمک از سوی بیمارستانها در شبکه های اجتماعی منتشر شده و برخی از بیمارستانها دیگر پذیرش بیمار ندارند./ ایسنا 

گونه هندی کرونا مسری‌تر است کرونای هندی چقدر مسری است؟ کرونای هندی چه ویژگی‌هایی دارد؟ کرونا ویروس هندی در امریکا شناسایی شد درباره گونه هندی ویروس کرونا چه می‌دانید؟ چین شیوع کرونا را گردن هند و پاکستان انداخت شیوع ۷۵ درصدی کرونای هندی در انگلیس ظرف یک هفته کرونا در هند اوج گرفت/ افزایش قابل توجه مرگ‌های کرونایی سرایت‌پذیری بالای کرونای هندی/ تاثیر مبهم واکسن‌ها بر ویروس هندی رکورد ابتلا به کرونا در هند شکست/ ثبت ۳۴۹ هزار و ۶۹۱ ابتلا در روز یکشنبه  

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کرونای هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار دیدنی مار کبرا با بطری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 ویدیویی از یک مرد هندی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که با یک بطری یک مار کبرا را شکار می‌کند. خونسردی و تسلط این مرد هندی در شکار کبرا را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)
  • راهکارهایی برای کمتر گرسنه شدن