Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@20:58:52 GMT

کمپین جدید اسنپ شروع شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۲۱۸۰

به گزارش روابط عمومی شرکت اسنپ: کمپین تبلیغاتی جدید سوپرمارکت اسنپ با تاکید بر دو مزیت ارسال سریع و تخفیف‌های ویژه‌ی این سرویس با شعارهایی از جمله «تخته گاز میارم برات» و «کف قیمت میارم برات» از تاریخ ۴ اردیبهشت آغاز شده و تا ۳ خرداد ادامه دارد. این کمپین در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، تهران، قم، قزوین، اهواز، کرج و ارومیه تخفیف‌های شگفت‌انگیزی برای خرید از سرویس سوپرمارکت اسنپ به مدت یک ماه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها که به علت شیوع گسترده‌ی کرونا و قرمز شدن وضعیت در بیشتر شهرها توصیه می‌شود کمتر از خانه خارج شویم، خرید اینترنتی مایحتاج روزمره‌ از طریق سرویس سوپرمارکت اسنپ یک جایگزین عالی است.

دو مزیت اصلی سوپرمارکت اسنپ، سرعت بالا در ارسال و به‌صرفه بودن قیمت‌ها به خاطر تخفیف‌های ویژه است. برای انجام یک خرید سریع و ارزان در سوپراپلیکیشن اسنپ، به سرویس «سوپرمارکت» بروید و بخش «تحویل فوری» یا «تخفیف بیشتر» را انتخاب کنید.

 

انتخاب سریع

با انتخاب سوپرمارکت تحویل فوری اسنپ می‌توانید از فروشگاه‌های اطراف، فهرست خرید خود را تکمیل کنید. دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله لبنیات، تنقلات، خواروبار، نان و غیره به شما کمک می‌کند تا محصول خود را آسان‌تر پیدا کنید. برای راحتی بیشتر می‌توانید از کادر «جست‌و‌جو» در بالای صفحه هم استفاده کنید. پس از اتمام مراحل، خرید شما در کمتر از ۳۰ دقیقه به دستتان می‌رسد.

 

انتخاب ارزان

اگر قصد خریدی ارزان با تخفیف‌های هیجان‌انگیز دارید، سوپرمارکت ‌اسنپ (هایپراستار) بهترین گزینه برای شماست. در این قسمت می‌توانید خریدهای خود را از نزدیک‌ترین هایپراستار انجام دهید. کالاهایی که از هایپراستارها سفارش می‌دهید بیش از ۵۰ درصد تخفیف دارند اما در مدت زمان طولانی‌تری به دست شما می‌رسند.

منبع: الف

کلیدواژه: سوپرمارکت اسنپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

وزارت صحت افغانستان اعلام کرد از امروز کارزار واکسیناسیون فلج کودکان را در سراسر این کشور آغاز می‌کند.

شرافت زمان، سخنگوی این وزارتخانه گفت طی چهار روز قرار است بیش از ۱۰ میلیون کودک زیر پنج سال این واکسن را دریافت کنند و همراه با قطره خوراکی فلج کودکان، ویتامین آ نیز به کودکان داده شود.

در خبرنامه آمده است که به دلیل بارش باران و سردی هوا این کمپین در ولایات غور، دایکندی و بامیان به تعویق افتاده است.

افغانستان و پاکستان تنها کشورهایی هستند که هنوز فلج کودکان در آنها ریشه‌کن نشده است. سال گذشته پنج مورد فلج اطفال در ولایت «ننگرهار» افغانستان ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها