Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:30:23 GMT

پلمب ۲۱۳ واحد صنفی ناقض مقررات کرونایی در پارس‌آباد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۲۴۱۱

پلمب ۲۱۳ واحد صنفی ناقض مقررات کرونایی در پارس‌آباد

صمدالله محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس‌آباد اظهار کرد: تعداد ۲۱۳ واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت مقررات ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان پارس‌آباد، پلمب شدند.

وی افزود: تاکنون ۱۳۸۰ مورد بازرسی از اصناف مختلف در سال‌جاری طبق مصوبات قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها انجام شده که در این راستا ۱۵۰ تذکر کتبی نیز در این مورد به متخلفان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: با توجه به این‌که شهرستان پارس‌آباد در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد لذا از تمامی اصناف و بازاریان می‌خواهیم تا در جهت کاهش شیوع بیماری کرونا در جامعه همکاری بیشتری را با اتاق اصناف و سایر نهادهای مرتبط با این امر داشته باشند.

قطع زنجیره انتقال کرونا نیازمند مشارکت عمومی است

محمدی بیان کرد: قطع زنجیره شیوع و انتقال کرونا نیازمند مشارکت عمومی است و به این منظور مردم باید از حضور در مراکزی که طبق ستاد مبارزه با کرونا باید تعطیل شود بپرهیزند تا با کاهش آمار ابتلا به این بیماری شاهد گشوده شدن واحدهای صنفی و بازگشت کسبه و مشاغل به فعالیت خود باشیم.

وی با بیان این‌که ۱۶ اکیپ بازرسی توسط اتاق اصناف در سطح شهرستان پارس‌آباد فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: اتاق اصناف آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مغازه‌داران گروه یک و سرپیچی‌کنندگان سایر گروه‌های شغلی از محدودیت‌ها است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پارس‌آباد گفت: مأموران اتاق اصناف به‌صورت دائمی در حال رصد هستند و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و عدم رعایت مقررات کرونایی، از طریق سامانه ۳۱۳۳ و یا شماره ۰۴۵۳۲۷۳۱۰۱۰ اتاق اصناف شهرستان پارس‌آباد اطلاع‌رسانی کنند تا ضمن برخورد و تذکر، جلوی گسترش خطرناک ویروس جهش‌یافته کرونا گرفته شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلمب پارس آباد اردبیل شهرستان پارس آباد اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون