Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه ایجاد امید و انگیزه برای جوانان یک ضرورت است و این موردتوجه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است و به‌وضوح می‌بینیم که مسئله جوانان در بیانیه پرکاربرد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، جمعی از بسیجیان جهادگر پایگاه شهید نوروزی شهر چلیچه در طی یک اردوی جهادی چندروزه برای خانه یک شهروند جونقانی بی‌بضاعت حمام و آشپزخانه ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اردوی جهادی که با همکاری بسیج سازندگی در سپاه ناحیه فارسان برگزار شد برای ساخت این حمام و آشپزخانه نزدیک به 5 میلیون تومان هزینه شد و نکته قابل جالب‌توجه این اردوی جهادی این بود، کار اصلی بر دوش تربیت‌شدگان مکتب بسیج و حلقه صالحین پایگاه شهید نوروزی شهر چلیچه بود. از بنا، برق‌کار، لوله‌کش، سرامیک کار و... همه بسیجیان پایگاه و از ارکان حلقه صالحین پایگاه شهید نوروزی بودند.

 مهدی اسدی سرگروه این اردوی جهادی در خصوص این برنامه گفت: حلقه صالحین و نشست‌های بصیرتی باید نتیجه را در میدان عمل نشان بدهد وگرنه در همان نشست باقی می‌ماند، هدف ما از این حلقه‌های صالحین و نشست‌های بصیرتی این است که چنین بسیجیانی را برای این‌چنین روزهایی تربیت کنیم تا در بدترین شرایط اقتصادی و در شرایط دشوار به درد زندگی مردم و حل مشکلات مردم بخورند.

وی گفت: بسیجی با دستانی خالی اما قلبی سرشار از عشق به ولی فقیه کار می‌کنند و بیم از حرف و سخن ندارند مسئولین به‌جای اینکه در این شرایط بحرانی اقتصادی و فشار اقتصادی مردم به دنبال بهبود شرایط باشند به بازی سیاسی و مذاکره فکر کنند این سخت است.

اسدی در پایان گفت: امروز ایجاد امید و انگیزه برای جوانان یک ضرورت است و این موردتوجه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است و به‌وضوح می‌بینیم که هم مسئله جوانان در بیانیه پرکاربرد است.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پسر ۲۴ ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این بین آقایان عمران گوگجلی، محمدرضا آل جلیل، طا‌ها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امید سقلی، متین سقلی و سید مرتضی طباطبایی از گلستان هم در لیست دعوت شدگان قرار دارند.

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان از امروز دهم اردیبهشت آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم ملی جوانان کشورمان قرار است در مسابقات لیگ آسیای مرکزی شرکت کند.

دیگر خبرها

  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا