Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@18:57:52 GMT

واکسناسیون کادر درمانی تأمین اجتماعی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۲۵۸۲

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از واکسینه شدن ۲۵ هزار نفراز کادر درمان این سازمان در برابر ویروس کرونا خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امیرعباس منوچهری اظهار کرد: مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی با بیش از ۴۰ هزار نفر کادر درمان، از بدو شیوع کرونا به‌صورت شبانه‌روزی و با تمام توان و ظرفیت در سراسر کشور در کنار وزارت بهداشت، خدمت‌گذار مردم شریف ایران بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این همکاران بیش از سایرین در معرض ویروس کرونا و بیماری قرار دارند به‌همین منظور با پیگیری‌های مستمر و مداوم مدیرعامل سازمان و با همکاری وزارت بهداشت، ۲۵ هزار نفر از کادر درمان سازمان موفق به دریافت واکسن شده‌اند و ۱۵ هزار نفر دیگر هم ظرف چند روز آتی واکسینه خواهند شد.

منوچهری ادامه داد: علاوه بر این، در راستای حمایت مالی از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، سازمان ۹۰ درصد هزینه تهیه داروی رمدسیویر برای بیماران که به بیمارستان‌ها مراجعه و علیرغم بستری نشدن این دارو را دریافت می‌کنند برعهده گرفته و پرداخت می‌کند. برچسب ها: واکسن ، کرونا ، کادر درمان ، واکسیناسیون ، تامین اجتماعی ، ویروس کرونا ، کووید19

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واکسن کرونا کادر درمان واکسیناسیون تامین اجتماعی ویروس کرونا کووید19 کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، آنروا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان تجاوزات ۲۱۰ روزه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تاکنون ۱۰ هزار زن فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۹ هزار نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از شهادت ۴۹۲ نفر از کادر پزشکی و درمانی در غزه از آغاز جنگ علیه غزه خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۴۹۲ نفر از کادر پزشکی و درمانی به شهادت رسیدند.

کد خبر 6095598 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟