Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@10:10:38 GMT

سازندگان «خانه امن» سریال جدید می سازند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۲۵۸۷

سازندگان «خانه امن» سریال جدید می سازند

به گزارش جام جم آنلاین، تازه‌ترین اثر احمد معظمی از تولیدات سیما فیلم است و بلافاصله پس از سریال موفق «خانه امن»؛ از آبان ۱۳۹۹ شروع شده است و مخاطب شاهد فضایی متفاوت از سایر آثار معظمی خواهد بود.
محور اصلی «سرجوخه» قصه‌ای اجتماعی- امنیتی است. همچنین این مجموعه مانند سایر تولیدات مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه کننده و احمد معظمی در مقام کارگردان دارای پروداکشنی بزرگ و پرلوکیشن و پر بازیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سریال در چندین استان و ۲ کشور خارجی تصویربرداری خواهد شد.
«حمیدرضا محمدی» بازیگر فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» و همچنین برگزیده بهترین بازیگری جشنواره سی و نهم تئاتر فجر یکی از نقش‌های اصلی این مجموعه را ایفا می‌کند.
«سرجوخه» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است و از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: مشاوره تهیه کننده: مرتضی متولی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مهرداد دادگری، مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی و دستیار تهیه کننده: مهدیار مصطفی لو اشاره کرد.
ابوالفضل صفری تهیه کننده این سریال، آثاری نظیر «ترور خاموش»، «سارق روح» و «خانه امن» را ساخته است. او در حال حاضر و همزمان مشغول تولید سریالی با موضوع زندگی شهید باکری است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خانه امن احمد معظمی سیما فیلم سرجوخه آبادان یازده 60 شهید باکری تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد