Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:39:25 GMT

مراکز رشد دانشگاه آزاد سطح بندی شدند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۲۶۳۱

مراکز رشد دانشگاه آزاد سطح بندی شدند

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه آزاد، روح الله دهقانی فیروزآبادی افزود: مستندات ارسالی مراکز رشد کشور از طریق سامانه ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این مستندات شامل قراردادهای هسته ها/واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد دانشگاه، تعداد محصولات تولیدشده، میزان درآمدها و هزینه های صورت گرفته در این مراکز، تعداد دوره های تخصصی و عمومی برگزار شده در حوزه کسب و کار، استارتاپ ها، چالش های فناوری، تعداد اعضای هیات علمی و دانشجویانی که در مراکز رشد در حال فعالیت هستند،  زیرساختارهای فناوری در مراکز رشد و سایر موارد دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: بر اساس نتایج ارزیابی ها، مراکز رشدی که امتیاز ۶۰۰ و به بالا را اخذ کرده اند موفق به کسب سطح یک، شده اند.   مراکز رشد سطح یک عبارت از مرکز رشد واحد اصفهان، قزوین، مرکز رشد گیاهان دارویی واحد اصفهان، مشهد، اراک، تهران جنوب، اهواز، علوم و تحقیقات تهران و مرکز رشد واحد اردبیل هستند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد یادآور شد: مراکز رشدی که امتیاز ۳۰۰ و به بالا را اخذ کرده اند موفق به کسب  سطح ٢ شده اند که عبارتند از مرکز رشد واحد رودهن، کرج، دورود، تهران شمال، زنجان، رشت، ساری، نجف آباد، سنندج، ایلام،  سیرجان،  دزفول، قائم شهر، زاهدان، بجنورد و مرکز رشد واحد قوچان می باشند. همچنین مراکز رشدی که کمتر از ۳۰۰ امتیاز را کسب کرده اند در سطح سه،  قرار می گیرند.

 دهقانی فیروزآبادی خاطرنشان کرد: ارزیابی دقیق مراکز رشد در واحدهای دانشگاهی کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت های این مراکز شناسایی شده و جهت رفع آنها از طریق فعالیت های توانمند سازی مدیران مراکز رشد اقدام کرد.

وی افزود: از سوی دیگر شناسایی مراکز رشد فعال به ایجاد سراهای نوآوری کمک می کند.   بر اساس بخشنامه دانشگاه به در بازه زمانی ۴ بهمن ماه ۹۹ میزان حق سرپرستی مدیران مراکز رشد بر اساس این سطح بندی است که باعث ایجاد انگیزه در مدیران فعال و توانمند این مراکز خواهد شد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو پژوهشگر مراکز رشد دانشگاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو پژوهشگر مراکز رشد دانشگاهی اخبار کنکور مرکز رشد واحد دانشگاه آزاد مراکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد