Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@15:35:52 GMT

پیامدهای دیدار مقابل النصر برای فولاد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۲۷۷۱

پیامدهای دیدار مقابل النصر برای فولاد

تعداد نمونه‌های مثبت تست کرونا در اردوی فولاد در عربستان به ۴ نفر رسید.

به گزارش مشرق، تعداد نفرات مبتلا به ویروس کرونا در اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان، به چهار نفر رسیده است. 

فولاد پیش از دیدار برگشت با النصر عربستان در هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، با تست مثبت صالح حردانی، دفاع راست این تیم و یکی از اعضای تدارکاتش روبه‌رو شده بود ولی در تست دوباره‌ای که بعد از این بازی از اعضای این تیم گرفته شد، دو عضو دیگر این باشگاه که در کادر فنی مشغول هستند مبتلا به این ویروس شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این درحالی است که پیش از دیدار رفت فولاد مقابل النصر، خبر ابتلای ٩ عضو این تیم عربستانی به کرونا منتشر شده بود و انجام دو بازی پشت سر هم رفت و برگشت فولاد با این تیم، مثبت شدن تست 4 عضو نماینده ایران را در پی داشته است. 

تیم فوتبال فولاد ایران، با 5 امتیاز در جایگاه سوم گروهش قرار دارد و باید فردا (دوشنبه) از ساعت 22:30 در دیداری حساس به مصاف السد قطر برود. 

میزبانی بازی‌های این گروه برعهده ریاض عربستان است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی