Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:50:12 GMT

دیدار دکتربیژن با رییس فدراسیون فوتبال (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۳۱۱۸

بیژن ذوالفقارنسب عضو هیات رئیسه کانون مربیان فوتبال ایران امروز به دیدار رئیس فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش "ورزش سه" دکتر بیژن که مدتی‌ست از مربیگری در ایران فاصله گرفته و حالا بیشتر وقت خود را در کانون مربیان فوتبال ایران سپری می‌کند، در این جلسه از رئیس فدراسیون فوتبال قول گرفت که این کانون نیز در مجمع فدراسیون فوتبال نماینده داشته باشد؛ عزیزی‌خادم هم در پاسخ به ذوالفقارنسب گفت: خیلی از اعضای هیات مدیره کانون مربیان، همکاران سابق و دوستان من هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در فدراسیون فوتبال از اتحادیه‌ها و کانون‌های صنفی فوتبالی دفاع می‌کنیم و به شخصه کمک به عضویت کانون مربیان در مجمع عمومی را پیگیری خواهم کرد.

 

 

 

رئیس فدراسیون فوتبال از کانون مربیان خواست در رقابت‌های پیش‌رو از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کنند.

 

بیژن ذوالفقار نسب فدراسیون فوتبال شهاب‌الدین عزیزی خادم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بیژن ذوالفقار نسب فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال کانون مربیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد