Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@21:45:47 GMT

وزیرخارجه دولت احمدی نژاد: ظریف نامزد نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۳۲۲۹

وزیرخارجه دولت احمدی نژاد: ظریف نامزد نخواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیرخارجه پیشین کشورمان درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان نامزد جریان اصلاح طلب گفت: شخصا معتقدم ظریف نامزد نخواهد شد.

منوچهر متکی وزیرخارجه پیشین کشورمان، درباره وضعیت جریان اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: معتقدم که اصلاح طلبان در این مرحله با توجه به کارنامه‌ای که از خود به جا گذاشتند یک نگاه حیات و ممات به انتخابات داشته و با تمام وجود وارد صحنه خواهند شد، همچنین به جهت اینکه نمی‌توانند پاسخگوی عملکرد خود در ۸ سال گذشته باشند به شدت نگرانند، اما تداوم حضور در قدرت و حکومت را جزو اولویت‌های برنامه خود دانسته و از همین رو بخش جدی از اصلاح طلبان با ارائه اسامی نامزدهای مختلف در انتخابات حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته آنها رگه‌هایی از نوعی هم‌نوایی با ضد انقلاب و دشمنان انقلاب دارند که ما آن را در آنها شاهدیم؛ به اعتقاد من باید آن‌ها را متوجه کرد که این هم‌نوایی نوعی ضرر ملی به کشور و مردم سالاری دینی است و به حق مردم برای انتخاب لطمه می‌زند؛ بنابراین باید توجیه شوند که در زمین دشمن قرار نگیرند. منظورم از این هم‌نوایی یعنی اینکه صدای ضد انقلاب را که به دنبال تحریم انتخابات است را نشخوار می‌کنند.

وزیرخارجه پیشین کشورمان درباره احتمال ورود محمدجواد ظریف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به عنوان نامزد جریان اصلاح طلب هم بیان کرد: شخصا معتقدم ظریف نامزد نخواهد شد.

وزیر خارجه دولت احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با محمود احمدی نژاد در ارتباط است و آیا او به میدان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ورود خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بروید سراغ سوال بعدی لطفا!

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی رستم قاسمی دعای روز دوازدهم رمضان منوچهر متکی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم وزیر خارجه دولت احمدی نژاد گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی رستم قاسمی دعای روز دوازدهم رمضان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم

احمدی نژاد در مراسم ختم همسر دبیر شورای نگهبان با ژست خاص در کنار احمد جنتی را ببینبد. منبع: پارسینه

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!