Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:47:03 GMT

فروش اقساطی خودرو با قیمت عالی؛ مبین خودرو

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۳۲۶۵

فروش اقساطی خودرو با قیمت عالی؛ مبین خودرو

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فروش اقساطی خودرو با قیمت مناسب در مبین خودرو از قدیمی ترین روش‌های عرضه انواع خودروهای داخلی و خارجی به صورت شرایطی است که امکان پرداخت قیمت خودرو را به صورت مقطعی و در زمان‌های مشخص شده فراهم می‌کند و به علاقه مندان خرید خودرو این امکان را می‌دهد تا به صورت اعتباری، خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش اقساطی خودرو در گذشته چندان مورد استقبال عموم قرار نگرفت، که از مهمترین دلایل آن می‌توان به قیمت بسیار مناسب و ثبات بازار خرید و فروش خودرو اشاره کرد، که این فرصت را به متقاضیان و علاقه مندان خرید خودرو می‌داد، تا به صورت نقدی خودروی مورد نظر خود را در مدت زمان مشخصی خریداری نمایند و بدون نگرانی از نوسانات بازار و افزایش قیمت‌ها، مجبور به پرداخت سود بانکی، خریدهای اعتباری نشوند. تحریم‌های اقتصادی و افزایش نرخ ارز که بیش از یک دهه است، بازارهای اقتصادی کشور را تحت تأثیر خود قرار داده، و سبب افزایش لحظه‌ای قیمت خودرو و دیگر کالاهای داخلی و خارجی شده است، از مهمترین دلایل توجه و استقبال گسترده مشتریان از طرح‌های فروش اقساطی خودرو با قیمت عالی می‌باشد، زیرا در این صورت، علاقه مندان خرید خودرو تنها با پرداخت نیمی از مبلغ آن می‌توانند، مالکیت نسبی خودرو را به دست آورند، و مابقی قیمت آن را در زمان‌های مشخص شده بپردازند. لیزینگ معتبر و خوشنام مبین خودرو از محبوب ترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو با قیمت عالی و تحویل فوری می‌باشد، که با بهترین و مناسب‌ترین تسهیلات ممکن امکان نقل و انتقال اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب‌ترین قیمت از دیگر امتیازاتی است که مجموعه مبین خودرو در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و از این طریق می‌توانند علاقه مندان خودروهای این کمپانی بزرگ و مطرح داخلی را نیز جذب خود نمایند. ایران خودرو از اولین و بزرگترین کمپانی‌های خودروسازی در کشور است که در زمینه تولید انواع خودروهای سواری سبک و نیمه سنگین فعالیت می‌کند و محصولات آن به دلیل قیمت بسیار مناسب، شتاب بالا، هزینه‌های پایین تعمییر و نگهداری، بدنه مستحکم فولادی و جذابیت ظاهری طرفداران بسیار زیادی دارد و می‌توان گفت فروش اقساطی ایران خودرو در مقایسه با دیگر کمپانی‌های داخلی مانند گروه صنعتی بهمن، مدیران خودرو سایپا و غیره آمار بیشتری را به خود اختصاص داده است. این کمپانی بزرگ و معتبر برای حفظ جایگاه خود در بازارهای معاملاتی خودرو و همین طور عدم رکود بازار و بالانس نمودن شرایط عرضه و تقاضا، با اعطا نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو با قیمت عالی به برخی از لیزینگ های معتبر و خوشنام توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید، و همین طور از کاهش ظرفیت خطوط تولید خود جلوگیری نماید.

تنوع بسیار بالای محصولات ایران خودرو، پاسخگوی نیاز و سلیقه تمامی مشتریان است، از پر طرفدارترین محصولات این مجموعه می‌توان به انواع تیپ‌های پژو ۲۰۶، دنا، دنا پلاس، تندر ۹۰، پژو پارس اتومات، سمند، رانا، هایما و غیره اشاره کرد که تمامی آن‌ها در فیس لیفت های مختلف و با قابلیت‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند و می‌توان در طرح‌های ویژه فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب‌ترین قیمت آن‌ها را با اقساط بلند مدت و قیمت بسیار مناسب خریداری کرد.

فروش اقساطی سایپا

اگر صنعت خودروسازی کشور را از نظر ظرفیت تولید روزانه رده بندی کنیم، کمپانی سایپا در ردیف دوم قرار می‌گیرد، این مجموعه خودروسازی سالهاست که با عرضه انواع خودروهای باکیفیت و ارزان قیمت، توانسته پاسخگوی بسیار خوبی برای نیاز قشر عظیمی از افراد جامعه باشد. شرایط فروش اقساطی سایپا در مبین خودرو نیز همانند ایران خودرو می‌باشد، با این تفاوت که به دلیل قیمت بسیار مناسب خودرو، هزینه‌های پیش پرداخت و سقف اقساط پرداختی بسیار مناسب‌تر و ساده‌تر خواهد بود. البته این مجموعه بزرگ خودرو سازی در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودروهای داخلی و خارجی در کلاس‌های بالای اتومات هم فعالیت می‌کند، اما بیشترین سهم از فروش اقساطی سایپا متعلق به گروه صنعتی پراید می‌باشد که در فیس لیفت های پراید ۱۱۱، ۱۳۱، ۱۳۲،۱۴۱، تیبا ۱ و تیبا ۲ تولید و عرضه شده است.

فروش اقساطی خودرو با قیمت عالی و منصفانه از مهمترین دلایل اعتماد مردم به کمپانی سایپا و تقاضای بالای خرید اقساطی خودرو از این مجموعه می‌باشد، مصرف سوخت پایین، قیمت بسیار مناسب، طراحی ظاهری مناسب، هزینه‌های پایین تعمیر و نگهداری و غیره از سری محاسن تولیدات این مجموعه بزرگ صنعتی می‌باشد، و به دلیل مزایایی که دارد برای مشاغل مختلف تاکسی سرویس، آژانس و اسنپ مناسب می‌باشند. البته فروش اقساطی سایپا در دیگر مدل‌های تولید داخلی و مونتاژ نظیر کوییک، کوییک کراس اور، چانگان، ساندرو، ساینا پلاس، سراتو و غیره نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. لیزینگ محبوب و معتبر مبین خودرو با عرضه تمامی محصولات این مجموعه در طرح فروش اقساطی خودرو با بهترین تسهیلات اعتباری نظیر تحویل فوری خودرو به محض پرداخت اولین قسط و همچنین اقساط بلند مدت بانکی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و با فروش اقساطی خودرو با مناسب‌ترین قیمت در تمامی مدل‌های داخلی و خارجی توانسته در رآس شرکت‌های معتبر لیزینگ خودرو قرار بگیرد.

فروش اقساطی خودرو بدون ضامن

لیزینگ معتبر و خوشنام مبین خودرو با عرضه و فروش خودرو به صورت نقد و اقساط در تمامی برندهای داخلی و خارجی و ارائه مشاوره رایگان به مشتریان در زمینه مشخصات فنی خودروها و انتخاب مناسب‌ترین آن‌ها، به یکی از بی رقیب ترین مراکز فروش اقساطی خودرو با قیمت عالی مبدل شده است که مشتریان محصولات آن، می‌توانند بدون کوچک‌ترین نگرانی و با اعتماد کامل، خودروی مورد نظر خود را از این مرکز خریداری نمایند. از متمایزترین خدمات و تسهیلات این مجموعه به متقاضیان خرید خودرو در برندهای معتبر داخلی می‌توان به فروش اقساطی خودرو بدون ضامن اشاره کرد، که با استفاده از آن می‌توان خودروهایی که در دامنه قیمت تعیین شده این مرکز هستند را بدون وثیقه و ضامن به صورت اقساط بلند مدت و با کمترین نرخ سود شرکتی خریداری کرد و به صورت تحویل فوری و آنی تحویل گرفت.

تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو

تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو با قیمت عالی و استثنایی در مجموعه‌های مختلف لیزینگ متفاوت است، اما از سری تسهیلات مشترک در تمامی آن‌ها می‌توان به تحویل فوری خودرو به محض واریز پیش پرداخت و زمان بندی اقساط در بازه‌های زمانی ۱۲ الی ۳۶ ماهه اشاره کرد و در تمام دوران بازپرداخت اقساط از مزیای خودروی خریداری شده استفاده کنند. تحویل آنی خودرو همزمان با پرداخت اولین قسط، فروش اقساطی خودرو بدون ضامن، قیمت بسیار مناسب، پایین‌ترین نرخ سود شرکتی و اقساط بلند مدت بانکی از سری تسهیلاتی است که مجموعه خوشنام و معتبر مبین خودرو در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

متقاضیان خرید اقساطی خودرو در انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی با مراجعه به وب سایت این مجموعه می‌توانند اطلاعات کامل را در خصوص شرایط نقل و انتقال و واگذاری خودرو کسب نمایند، و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس گرفته و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنند.

https://mobinkhodro.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5197385

منبع: مهر

کلیدواژه: پیش فروش خودرو کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا کسب و کارهای اینترنتی کولر گازی خودروسازان فولاد تبلیغات وسایل سرمایشی گروه صنعتی ایران خودرو داروخانه اتوبوس استاندارد شبکه اجتماعی ایران خودرو فروش اقساطی ایران خودرو فروش اقساطی سایپا داخلی و خارجی قیمت بسیار مناسب انواع خودروهای اقساط بلند مدت علاقه مندان مناسب ترین تحویل فوری خرید خودرو مبین خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش خبرگزاری  جام جم آنلاین ؛ رضا شیرخانی با اشاره به اینکه بیشترین خریداران گوگرد این پالایشگاه، واحد‌های تولید اسید، کود و مجتمع‌های پتروشیمی هستند، افزود: گوگرد در صنایع مختلف همچون تولید اسید سولفوریک، صنعت ساخت مبلمان، تهیه کودها، تهیه قارچ کش‌ها و آفت کش ها، نگهداری مواد غذایی، داروسازی و سایر مصارف صنعتی مصرف داشته و کاربرد آن روز به روز بیشتر می‌شود.

وی به خلوص و کیفیت بالای گوگرد تولیدی در این پالایشگاه اشاره و اظهار داشت: در سال گذشته با پیگیری‌های انجام گرفته و تشکیل جلسات متعدد کارشناسی در سطح وزارت نفت، دستورالعمل جامع نرخ گذاری و عرضه گوگرد تدوین، و به کلیه تولید کنندگان اعم از شرکت‌های پالایش نفت و گاز دولتی و خصوصی محصول ابلاغ گردیده است.

رئیس امور قرارداد‌های شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه مطابق این دستورالعمل، تمامی تولیدکنندگان گوگرد مکلف به عرضه از طریق بورس کالا هستند، تصریح کرد: این امر منجر به شفاف سازی روند معامله و کشف قیمت به شیوه رقابت بین خریداران می‌شود، خوشبختانه از ۲ سال گذشته تاکنون در این شرکت، فروش محصولات تنها از طریق بورس کالا انجام می‌گردد.

شیرخانی با اشاره به اینکه گوگرد تولیدی این شرکت به واسطه فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه بازاریابی و ارتقا جایگاه آن در بازار‌های داخلی از سوی خریداران در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس کالا خریداری می‌شود، گفت: مهمترین برنامه واحد فروش شرکت، ارتقا جایگاه گوگرد تولیدی در سطح بازار‌های داخلی است که به یقین باعث افزایش درآمد، ارزش افزوده بیشتر، شکوفایی منطقه و اشتغال زایی در صنعت حمل و نقل و گردش مالی قابل توجهی در استان ایلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرایط مساوی، مشتری‌ها محصولی را خریداری می‌کنند که کیفیت و کارایی بالاتری داشته باشند، افزود: استراتژی بخش فروش امور پیمان‌های پالایشگاه گاز ایلام بر روی بهبود مستمر، شناسایی مشتریان جدید و نیاز‌های آن‌ها و در نهایت تعریف روش فروش و تسهیلات جذب مشتری متمرکز می‌شود.

رئیس امور قرارداد‌های شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه در آینده نزدیک شرکت بازرگانی گاز ایران، متولی فروش داخلی گوگرد تولیدی شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران به صورت متمرکز خواهد بود، اظهار داشت: با مجموعه اقدامات انجام شده در این پالایشگاه، درآمد فروش گوگرد سال جاری نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام