Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:59:02 GMT

تجلیل از خانواده شهدای معلم و روحانی در همدان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۳۳۰۹

تجلیل از خانواده شهدای معلم و روحانی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت الاسلام محمد اسماعیل‌بیگی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه اظهار کرد: چهلمین سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری را پیش رو داریم که فرصت مغتنمی بر ترویج اندیشه اسلامی، معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت‌های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و نیز تجلیل از تلاشگران جهان علمی و خدمتگزاران عرصه علم و تربیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به مناسبت سالگرد شهادت شهید مطهری در مجموعه سپاه و بسیج یک هفته به نام هفته «تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی» نامگذاری شده است گفت: تعالی معنوی و رشد بالنده برای ساخت سرمایه انسانی، مومن، کارآمد و جریان‌ساز در راستای مانع‌زدایی‌ها و هموارسازی مسیر انقلاب اسلامی در مسیر طلوع ولایت عظمی از مهمترین برنامه‌های اصلی سپاه و بسیج در این راستاست.

معاون تربیتی،  سیاسی و عقیدتی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد: یکی از مهمترین جهت‌گیری‌های تربیتی ـ آموزشی سپاه و بسیج استحکام پیوند و وابستگی فکری و عملی با ولایت و ولی امر به عنوان امام و مقتی در مجموعه سپاه و بسیج است که در این خصوص باید منظومه فکری امامین انقلاب را به عنوان مبنای انگیزه بخش برای افزایش روحیه پاسداران و بسیجیان بدانیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته عقیدی _ سیاسی سپاه و بسیج تا ۱۲ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و  ۲۰ عنوان برنامه نیز پیش‌بینی شده است افزود: در طول این هفته برنامه‌های متعدد و متنوعی در پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت و... در نظر گرفته شده است.

اسماعیل‌بیگی با تاکید به اینکه با توجه به شیوع کرونا برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق مصوبات ستاد ملی کرونا خواهد بود افزود: عمده برنامه‌ها از طریق فضای مجازی، وبینار و شبکه‌های داخلی دنبال می‌شود.

وی به تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران خصوصا شهدای معلم و روحانی اشاره کرد و گفت: نشست بصیرتی ویژه اعضای پایگاه و برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری از دیگر برنامه‌ها این هفته خواهد بود.

معاون تربیتی،  سیاسی و عقیدتی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته تجلیل از اساتید، مربیان، هادیان سیاسی و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج پیش‌بینی شده است.

وی در خصوص تبیین شعار راهبردی سال ۱۴۰۰ افزود: ایجاد فضای ترویج اندیشه‌های اسلامی، تشریح بیانات هبری در نیمه شعبان، تبیین گفتمان انقلاب و بیان نقش انتخاب آگاهانه در تحقق بیانیه گام دوم، نقش مردم در مشارکت پیروزی انقلاب، تثبیت و تداوم نظام و اقتدار ملی، شاخصه‌های انقلابی‌گری و انقلابی ماندن و نقش آن در پیشبرد اهداف، تبیین فرآیند انقلاب تا شکل‌گیری تمدن اسلامی با تاکید بر نقش دولت اسلامی و ویژگی آن و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و ایستادگی در برابر استکبار در این هفته مورد توجه است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان هفته عقیدتی سپاه معاون تربیتی سپاه انصارالحسین ع سپاه و بسیج برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است