Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "عباس صوفی" روز یکشنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی شهرداری همدان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی اظهار داشت: خانه کشتی منطقه خضر شهر همدان توسط مدیریت شهری در جوار فرهنگسرای ولایت در حال ساخت و تکمیل است و به لحاظ زیرساخت و طراحی، مدرن‌ترین خانه کشتی در غرب کشور محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: حمایت از ورزش را همواره یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری می‌دانیم و در این بین سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان گام‌های مهمی در رشد و اعتلای ورزش برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفی، درخشش کشتی گیران باشگاه شهرداری همدان در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد کشور را دستاوردی مهم در استعدادیابی و پرورش نخبه‌های کشتی این شهر دانست و گفت: این موفقیت حاصل دسترنج مربیان ارزنده شهرداری همدان به ویژه حاج حسین بختیاری و امید یوسفی است.

وی افزود: کشتی از ورزش‌های مورد حمایت شهرداری همدان است و در سال‌های اخیر همواره شاهد درخشش در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

شهردار همدان خواستار ارایه پیشنهادهای معاونت ورزش شهرداری در راستای تامین بخشی از نیازهای مالی قهرمانان در مسیر مدال آوری شد و افزود: باید زمینه انگیزه و ترغیب نخبه‌های ورزشی در مسیر قهرمانی و مدال آوری را هموار سازیم و شهرداری آماده حمایت از آنان است.

صوفی بیان کرد: شهرداری همدان این نوید را می‌دهد که به قهرمانان کشتی این شهر در صورت کسب مدال‌های آسیایی، پاداش ویژه پرداخت می کند. 

رییس هیات کشتی همدان نیز در این نشست گفت: موفقیت کشتی گیران همدانی در انتخابی نوجوانان و جوانان کشور در شرایطی رقم خورد که سال گذشته شرایط خوبی به لحاظ تمرینی و آماده‌سازی نداشتیم.

حمیدرضا یاری افزود: شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده باعث شد تا نتوانیم در مسیر آماده‌سازی کشتی گیران عملکرد خوبی داشته باشیم چرا که در شهرستان‌ها شاهد بسته بودن اغلب سالن‌های کشتی بودیم.

وی اضافه کرد: در انتخابی جوانان عملکرد کشتی گیران همدانی به ویژه حاجیلوییان بسیار خوب بود و توانست حریفان خود را با اختلاف بسیار زیاد شکست بدهد و قهرمان شود.

رییس هیات کشتی همدان با تاکید بر اینکه دغدغه مالی مشکل اصلی کشتی گیران است، خاطرنشان کرد: ارگان‌هایی نظیر شهرداری می‌توانند در حل این مشکل کمک کنند.

در این مراسم شهردار همدان از مهدی حاجیلوییان، امیرحسین عظیمی جم و امین رحمانی سه کشتی گیر حاضر در انتخابی تیم ملی که موفق به کسب عنوان شدند، با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل کرد.

برچسب‌ها شهرداری همدان همدان کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان همدان کشتی شهرداری همدان همدان کشتی اخبار کنکور شهرداری همدان کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین