Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@13:33:33 GMT

روزهای خوب فرشید اسماعیلی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۳۳۶۴

روزهای خوب فرشید اسماعیلی ادامه دارد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید اسماعیلی در ۴ بازی اخیر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آمار فوق العاده‌ای در ترکیب تیم فرهاد مجیدی داشته است.

فرشید اسماعیلی شماره ۸ استقلال در سه بازی دور رفت مرحله گروهی موفق شد برابر الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر گلزنی کند و دو پاس گل هم در بازی برابر الاهلی عربستان و الشرطه عراق هم به مهدی قایدی و شیخ دیاباته بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اولین بازی دور برگشت که برابر الدحیل در حال برگزاری است موفق شد در دقیقه ۲۷ از علی کریمی پنالتی بگیرد تا شیخ دیاباته پشت توپ قرار بگیرد و گل اول بازی را به ثمر برساند.

اسماعیلی حالا با آمار ۳ گل، ۲ پاس گل و کسب یک پنالتی در ۴ بازی نه تنها یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود بلکه این آمار قابل توجه باعث شده که او یکی از موثرترین بازیکنان لیگ قهرمانان هم لقب بگیرد و استقلالی‌ها امیدوارند اسماعیلی در ادامه لیگ قهرمانان و همچنین در بازگشت به لیگ برتر بتواند این نمایش خوب را ادامه دهد. اتفاقی که دور از دسترس نیست و استقلالی‌ها می‌توانند به ادامه درخشش شماره ۸ تیمشان خوشبین باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا فرشید اسماعیلی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال