Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@23:37:26 GMT

پروازها به هند همچنان برقرار!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۳۵۲۸

پروازها به هند همچنان برقرار!

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهایی که هند با فاجعه شیوع کرونا مواجه است، هنوز فروش بلیت پرواز به مقصد دهلی ادامه دارد. این در حالی است که روز گذشته رئیس‌ کمیته امنیتی و انتظامی ستادملی کرونا گفت: «همه پروازهای هند و پاکستان تا اطلاع بعدی و انتقال مسافر از راه دریا هم ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اپراتور یکی دیگر از آژانس‌های هواپیمایی در همین رابطه اعلام کرده است : ما همچنان فروش بلیت پرواز به مقصد دهلی را داریم و فقط باید تست pcr داشته باشید.

در این رابطه محمدحسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر اینکه ما هیچ پروازی به هند و پاکستان از ساعت ۲۴ شب گذشته نداریم گفت: طبق ابلاغیه و دستور ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ پروازی از مبدا و مقصد هند به ایران و یا بالعکس نداریم و آژانس هایی که در این مورد اقدام به فروش بلیت می‌کنم با آنها برخورد جدی خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: طبق صحبتی که با مدیرکل نظارت آژانس سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفت مقرر شد با آژانس هایی که در این اقدام به فروش بلیت به مبدا به مقصد هند و پاکستان می کنند برخورد شود و البته فروش بلیت به صورت رزرو مشکلی ندارد چرا که در حال حاضر محدودیت وجود دارد و ممکن است تا یکی دو ماه آینده این محدودیت ها برطرف شود بنابراین برای فروش بلیت به صورت رزروی مشکلی ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه همچنین امروز تذکر جدی به علی بابا در رابطه با فروش این بلیت ها و قراردادن آنها بر روی سایت های خود هم داده شد افزود: هیچ آژانس و یا دفاتر فروش بلیت حق ندارد آگهی فروش بلیت هند و یا پاکستان را منتشر کند و در صورت مشاهده با آنها برخورد خواهد شد.

ذیبخش با اشاره به آخرین پروازی که از مبدأ هند به کشورمان انجام شده است، گفت: آخرین پرواز بامداد روز شنبه انجام شد که در این پرواز ایرانی‌های حاضر در هند به کشور برگشتند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه هیچ پرواز مستقیمی به هند نداریم و یا اجازه ورود  مسافران هندی به ایران را نمی دهیم گفت: مسافران می توانند از کشورهای دیگر مانند دبی و یا ترکیه به هند و یا برزیل بروند که در این رابطه  مشکلی وجود ندارد.

او تاکید کرد: تمام مسافران این پرواز دارای تست PCR منفی بودند که در مقصد هم تست PCR از آنها گرفته شد و جواب آن منفی بود.

ذیبخش همچنین درباره برگشت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از هند به کشور بیان داشت: تیم پرسپولیس با پرواز اختصاصی هواپیمای وارش به کشور برمی‌گردند

با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو تمامی پروازها باید نظارت ها در این خصوص افزایش یابد‌.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل پرواز هند ویروس کرونا سخنگوی سازمان هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشور فروش بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی

‌روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد اعلام کرد: پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - خرم آباد امروز، جمعه به دلیل شرایط نامساعد جوی در خرم آباد، به مبدا بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم‌آباد اعلام کرد: پرواز ساعت 15 امروز به شماره پروازی 1006 شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه