Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی در ماه رمضان بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است:
نظامیان اشغالگر قدس از ابتدای ماه مبارک رمضان حملات خود به فلسطینیان در قدس اشغالی را تشدید کرده‌اند. دولت غاصب صهیونیستی بیش از ۶۰ سال پیش در سرزمین فلسطین با حمایت دولت انگلیس و آمریکا ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رژیم کودک کش و حامیانش باید بدانند که این رژیم غاصب محکوم به نابودی است. زیرا بر اساس سنت‌های الهی و طبق آیه « سُنَّهَ اللهِ فِی الَّذِینَ خَلَوا مِن قَبلُ وَ لَن تَجِدَ لِسُنَّهِ اللهِ تَبدِیلاً» باطل امکان دوام ندارد و سرنگون می‌شود.

در  ادامه این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی براساس شاخص‌های محسوس رو به افول و نابودی عینی است. در ماهیت رژیم منحوس چیزی به نام ملت وجود ندارد. این غده سرطانی فقط متشکل از اقوامی است که اختلاف‌های زیادی با یکدیگر دارند و قطعا واگرایی که در رژیم صهیونیستی آغاز شده، بزودی آن را از درون متلاشی خواهد کرد. آگاه شدن جهانیان از نیرنگ‌هایی که به عنوان بنیان‌های این رژیم و عوامل مشروعیت بخش آن توسط صهیونیست‌ها تبلیغ می‌شود، ضروری است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در ادامه این بیانیه تاکید کرد: باید با ابزارهای رسانه‌ای پرده از جنایت‌های این رژیم در سرزمین های اشغالی و سایر بخش‌های دنیا برداشت زیرا آنها از ابزار رسانه به عنوان بزرگترین ابزار سرپوش گذاری جنایات و تحریف واقعیات استفاده می‌کنند. بنابراین می‌توان با بهره گیری از رسانه، موجودیت این رژیم را با استفاده از خیزش جنبش‌های ضدصهیونیستی در کشورهای هم پیمان این رژیم به ویژه فعالیت گسترده یهودیان ضدصهیونیست در آینده به ورطه سقوط کشاند.

در این بیانیه با بیان اینکه اتکای دشمن صهیونیستی به رژیم‌های عربی سازشگر و دولت آمریکا برای تحمیل یک واقعیت بر مقاومت و ملت مظلوم  فلسطین یک شرط باخته است،‌ تاکید شد:  مقاومت به عنوان سپر محافظ ملت و اصول ملت باقی می‌ماند تا حقوق مردم  فلسطین و سرزمین آن بازپس گرفته شود.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: فلسطین ملتی است که قطب نما و مقصد واقعی را برای امت ترسیم می‌کند و با فداکاری های همیشگی‌اش نشان می‌دهد که برای رژیم اشغالگر در سرزمین پاک فلسطین هیچ جایگاهی وجود ندارد. صهیونیست منحوس بداند تداوم چنین حملات و اقداماتی درمورد مردم مسلمان فلسطین و کشورهای اسلامی عواقب خطرناکی برایش درپی خواهد داشت و فلسطینیان و جریان مقاومت هشدار می‌دهند که عملیات انتقام جویانه علیه آنان و اذنابشان را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین بی تفاوتی برخی از کشورهای اسلامی خود فروخته را در برابر حملات رژیم اشغالگر بر مردم فلسطین را نشان دهنده حمایت از جنایات آنان دربرابر مسلمانان فلسطین وجهان اسلام دانست و تاکید کرد: مسلمانان سراسر جهان نیز باید درحمایت از مردم بی گناه فلسطین و نابودی وسرنگونی رژیم کودک کش دست به دست هم داده و در برابر جنایات علیه اسلام مطابق حکم دین مبین اسلام اقدام کنند، چون حمایت از مردم فلسطین مسئولیت دینی هر مسلمانی است.

کمیته حمایت از مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری ضمن حمایت از مردم تحت ستم فلسطین، این اقدامات ظالمانه و وحشیانه را ضد بشری و ضد انسانیت دانست و خاطرنشان کرد: این کمیته در برابر  این جنایات و حملات  اعلام می‌کند که همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرموده اند عمر آن رژیم منحوس رو به افول است و بزودی جهانیان شاهد حذف نام اسراییل بر روی نقشه جهان خواهند بود.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران اسرائیل دولت آمریکا ماه رمضان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران اسرائیل دولت آمریکا انقلاب اسلامی ایران اسرائیل دولت آمریکا ماه رمضان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی کمیته حمایت انقلاب اسلامی حمایت از مردم مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود

«هادی برهانی» استاد دانشگاه مطالعات فلسطین دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه نسل‌کُشی در غزه اظهار کرد: برخوردهای محدودکننده و خشن پلیس آمریکا علیه دانشجویان که در حمایت از مردم فلسطین دست به برگزاری تجمع‌های اعتراضی زده‌اند، ریشه در هراس دولت‌مردان آمریکا بابت حمایت از رژیم صهیونیستی دارد.

وی ادامه داد: حمایت از رژیم صهیونیستی در آمریکا و کشورهای غربی، بر اساس دروغ بنا شده که در جریان جنگ غزه، بسیاری از این دروغ‌ها افشا شده است.

استاد دانشگاه مطالعات فلسطین دانشگاه تهران با بیان اینکه در اعتراضات آمریکا شاهد حضور «دانشجویان و اساتید یهودی» هم هستیم افزود: در کشورهای غربی و آمریکا، دانشگاه‌ها از موقعیت ویژه‌ای برخوردارند و از سویی این اعتراضات در بهترین دانشگاه‌های آمریکا در حال انجام است که اگر ادامه یابد، امواج تحول و تغییر می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود.

برهانی در این‌باره گفت: در صورت انتقال اعتراضات به مردم عادی، دولت آمریکا دیگر نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد و همین امر در نهایت تبدیل به خطری برای رژیم صهیونیستی و لابی این رژیم در آمریکا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در آمریکا «دموکراسی نیم‌بند» وجود دارد و اگر اکثریت مردم در این کشور، مخالف حمایت از رژیم صهیونیستی باشند، سیاست حمایت از این رژیم دیگر قابل تداوم نخواهد بود و حمایت واشنگتن از تل‌آویو به خطر می‌افتد.

استاد دانشگاه مطالعات فلسطین دانشگاه تهران با بیان اینکه در میان کشورهای غربی، آمریکا تنها کشوری است که هنوز اکثریت مردم در آن از کمک به رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند گفت: تحولات جدید پس از ۷ اکتبر (طوفان‌الاقصی) افکار عمومی در آمریکا را به خطر انداخته که اگر این خطر توسعه یابد، منجر به پایان حمایت از رژیم صهیونیستی در این کشور می‌شود.

کد خبر 6090101 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست