Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سید راشد جزایری ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا تعداد 9 هزار و 24 نفر در استان واکسینه شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این افراد شامل 181 نفر از پاکبانان بالای 50 سال، 522 جانباز، 534 بیمار خاص، 160 سالمند ساکن آسایشگاه‌های استان، پنج هزار و 811 نفر از کادر درمان و 2 هزار و 263 نفر از کادر بهداشت استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 77 درصد از کادر درمانی استان و 59 درصد از کادر بهداشت در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند که در روزهای آینده صددرصد آن‌ها واکسینه خواهند شد.

جزایری با بیان اینکه میزان رعایت موارد بهداشتی در چهارمحال و بختیاری 86 درصد ارزیابی شده است، گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تا به امروز که در پیک گسترش ویروس کرونا قرار گرفته‌ایم بیش از 43 درصد از افرادی که تست کرونا داده‌اند مبتلای قطعی به این ویروس شناخته شدند این در حالی است که این میزان قبل از این تاریخ  36 درصد بوده است.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری پاکبانان چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت