Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@13:45:51 GMT

مسابقات سراسری اذان در برج میلاد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۳۷۵۹

مسابقات سراسری اذان در برج میلاد

همشهری آنلاین _ به نقل از روابط عمومی برج میلاد، مسابقات اذان در راستای اهداف توسعه فرهنگ قرآنی، ترویج، تعمیق و گسترش فرهنگ اذان بوده و با محوریت اذان های حلقومی و زنده در بین  علاقمندان به ویژه  جوانان کشور برگزار می شود. موضوع این دوره از مسابقات، قرائت و ضبط اذان در سبک های مختلف و به ویژه اذان های حلقومی در راستای فراهم آوردن بستری مناسب برای تولید و ارائه آثار فاخر قرائت اذان، جلوگیری از منسوخ شدن این نوع قرائت اذان، رشد و گسترش فرهنگ اذان های حلقومی و زنده در بین جوانان و نوجوانان و عامه مردم از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در راستای حمایت از این رویداد فاخر قرائت اذان نفرات برگزیده بر فراز برج میلاد تهران اجرا و به صورت حرفه‌ای ضبط و تولید خواهد شد. شرکت کنندگان می توانند از تاریخ ۴  الی ۲۲ اردیبهشت ماه نسبت به ارسال آثار و ثبت نام اقدام کنند. لازم به ذکر است این مسابقه در دو گروه سنی ۱۰ الی ۱۸ سال و همچنین ۱۸ سال به بالا داوری خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آکاهی از سایر شرایط فراخوان اعلام شده به آدرس‌ زیر مراجعه نمایند.

کد خبر 597209 برچسب‌ها مسابقه برج میلاد شهرداری شهر اذان منطقه ۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسابقه برج میلاد شهرداری شهر اذان منطقه ۲ برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 وقتی ۲ شرکت ایتالیایی در سال ۲۰۱۰ از جزئیات پروژه اومااویا مطلع شدند، از ساخت آن انصراف دادند، اما این پروژه توسط مهندسان ایرانی ساخته و صبح امروز در سریلانکا افتتاح شد. تونل عمودیِ پروژۀ اومااویا به عمق ۶۱۸ متر معادل ۱.۵ برابر ارتفاع برج میلاد در عمق زمین حفر شده است. این تونل در سال ۲۰۲۰ یکی از ۴ پروژه منتخب جهان شد. تصاویر احداث این پروژه پیچیده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • طرح تو طرح در رویداد طرحی نو، مسابقات معماری در ایران را به بوته‌ی نقد گذاشت
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم