Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه _ اظهار کرد: در حال حاضر ۸۱۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۲ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمانشاه شناسایی شده‌اند، افزود: از این تعداد ۲۷۶ مورد جزو بیماران تست مثبت سرپایی و ۶۶ مورد جزو بیماران تست مثبت بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شده‌اند، ادامه داد: در این مدت زمان ۱۸۱ بیمار با علائم کرونا با بهبودی حال عمومی از بیمارستان‌های سطح استان کرمانشاه ترخیص شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا در کرمانشاه گزارش شده است، گفت: مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه در شمار هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است.

کد خبر 489246

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرمانشاه آمار کرونا در کرمانشاه آمار کرونا کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار کرونا در استان کرمانشاه فوتی کرونا کرمانشاه فوتی های کرونا کرمانشاه مبتلایان کرونا کرمانشاه ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه آمار کرونا استان کرمانشاه وضعیت کرونا در کرمانشاه ابتلا به کرونا در کرمانشاه آخرین اخبار ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که گردنه «تته» در محور پاوه به مریوان به‌دلیل بارش شدید باران و عدم ایمنی به‌صورت موقت مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در اطلاعیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه که امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت _ صادر شده است، آمده است:

به اطلاع رانندگان، مسافران و کاربران جاده‌ای محور پاوه به مریوان از طریق گردنه تته می‌رساند که به علت عدم وجود ایمنی راه از جمله مه غلیظ، عدم وجود دید افقی کافی و همچنین خطر ریزش کوه به علت تداوم بارش‌های سنگین در این محور تا اطلاع ثانوی به صورت موقت مسدود اعلام می‌شود و محور هجیج - اورامان به ژالانه به عنوان محور جایگزین اعلام شده است.

به گزارش ایمنا، گردنه تته در محور استان کرمانشاه به کردستان که ۲۱ کیلومتر طول دارد و از اوایل فصل زمستان سال گذشته به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن مسدود شده بود روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت با تلاش نیروهای راهداری شهرستان پاوه بازگشایی شد اما در پی بارش شدید باران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت موقت بازهم مسدود شد.

گردنه تته در شهرستان پاوه در شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده و این استان را به استان کردستان متصل می‌کند و به دلیل بارش زیاد برف و مرتفع بودن و احتمال ریزش بهمن معمولاً در فصل زمستان مسدود است.

بر اساس اعلام هواشناسی؛ بارش باران که از سه شنبه این هفته آغاز شده تا فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.

امروز جمعه و فردا نیز به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و در برخی نقاط رگبار تگرگ خواهیم بود.

کد خبر 750319

دیگر خبرها

  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است