Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:17:21 GMT

آمار مددجویان کانون اصلاح و تربیت بیرجند به صفر رسید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۳۹۳۴

آمار مددجویان کانون اصلاح و تربیت بیرجند به صفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا روشان ظهر یکشنبه در بازدید از کانون اصلاح و تربیت خراسان‌جنوبی اظهارکرد: خواست همه متولیان مجموعه قضایی در کشور این است که زندانی در کشور به صفر برسد.

مدیرکل زندان‌ها واقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: خوشبختانه با اقداماتی چون گذشت شاکیان و تلاش کارکنان کانون اصلاح و تربیت بیرجند آمار مددجویان چنین مرکزی برای اولین بار در کشور به صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشان با بیان اینکه ما این موفقیت را مرهون توسل به شهدای عزیزمان می‌دانیم، ادامه‌داد: ما در کشورتا به حال نداشته‌ایم که یک کانون اصلاح و تربیت و مرکزی که ارتباط با جرم دارد تعداد مددجویان به صفر برسد.

حجت‌الاسلام محمد سنجری رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های خراسان‌جنوبی گفت: امروز شاهد یک اتفاق بی نظیر در سازمان زندان‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه هیچوقت فکر نمی‌کردم بتوانیم آمار مددجویان کانون اصلاح و تربیت بیرجند را به صفر برسانیم، اظهارکرد: شایسته نیست که کودک ونوجوان زیر ۱۸ سال در زندان و جایی شبیه به آن نگهداری شود.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های خراسان‌جنوبی اظهارکرد: ما از تاریخ بیستم دی ماه ۹۹ تا سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تعداد ۵۳ نفر ورودی داشتیم که به صفر رساندن چنین آماری کاری بسیار سنگین بود.

سنجری تلاش ما بر عدم بازگشت آنان به کانون است، یادآورشد: ما مددجویان این مرکز را چون فرزندان خود می‌دانستیم و تلاش کردیم هر کار برای فرزندمان انجام می‌دهیم، برای آنها نیز انجام دهیم.

وی افزود: ما از ۵۳ نفر تنها یک نفر بازگشت نفر به کانون را داشتیم که برای حمایت از او نیز اقدام عدیده چون کمک از بهزیستی و مشاوره داشتیم.

کد خبر 5197447

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادی زندانیان کانون اصلاح و تربیت بیرجند ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا گرگان کمک مومنانه محدودیت های کرونایی اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناوه ماه مبارك رمضان محمد علی حق بین کانون اصلاح و تربیت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است