Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) با حضور فرماندهان (روسای قرارگاه) که به صورتی ویدیو کنفرانسی برگزار شد اظهار داشت: امروز12 ماه مبارک رمضان مصادف با 5 اردیبهشت 59 یادآور عنایات خاص الهی به کشور عزیزمان ایران اسلامی است؛ چنین روزی مصادف است با شکست آمریکا در طبس، بالگردها و هواپیماهای آمریکایی که وارد حریم ایران شده بودند با طوفان شن در طبس روبه رو می شوند و عملیات آن ها با شکست مواجه می شود که از این جهت خداوند بزرگ را شکرگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: بسیار خرسند هستیم که با برگزاری این جلسه چهره های روزه دار و با ایمان شما مجاهدان فی سبیل الله را مشاهده می کنیم که خداوند متعال را به جهت این توفیق نیز شکرگزاریم.

*اهمیت انتخابات 1400

سردار رضایی به اهمیت انتخابات 1400 و نقش ناجا اشاره کرد و گفت: یکی از ماموریت های خطیر ناجا در سال جدید موضوع انتخابات است؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نیروی انتظامی به جهت عملکرد مطلوب در برقراری نظم و امنیت در جامعه اعتماد دارد که این امر افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در سال جاری با شیوع ویروس منحوس کرونا و همچنین توطئه دشمنان خصوصا فتنه های استکبار جهانی و ... مواجهه هستیم، بنابراین نیروی انتظامی نیز در این شرایط در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه مسئولیت خطیری به عهده دارد.

وی تاکید کرد: بحمداله نیروی انتظامی به پشتوانه تجربه، اشرافیت بالا و برنامه ریزی های اصولی بدون هیچ گونه دغدغه ای آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و امن است.

*مشارکت بالای مردم در انتخابات

جانشین فرمانده ناجا به اهتمام ویژه به تاکیدات رهبری در موضوع انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: براساس برآوردهای اجتماعی و نگاهی به گذشته متوجه می شویم که ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی در طول تاریخ، به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها حضور مقتدرانه داشته اند، چرا که در فطرت این ملت شریف روحیه حق طلبی وجود دارد.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 حضور مقتدرانه مردم استکبار را ناامید کرد، به گونه ای که در آن روزها با تدابیر و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و حضور مردم یوم الله 9 دی خلق شد؛ مردم شریف ایران اسلامی در تمامی صحنه ها برای شکست و ناامید کردن دشمن ( حضور در راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس، شرکت در مراسم تشییع سرباز ولایت سردار حاج قاسم سلیمانی و ... ) مقتدرانه حاضر می شوند، در واقع زمانی که دشمن توطئه چینی می کند مردم ما عاشورایی عمل می کنند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: ملت شریف ایران قطعا با چنین روحیه ای و بنا بر تکلیف در انتخابات پیش رو حاضر خواهند شد و مشارکت بالای مردم را در این انتخابات شاهد خواهیم بود.

*اقدامات هوشمندانه ناجا برای برگزاری انتخابات 1400

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: براساس گزارش های ارائه شده، ناجا هوشمندانه ماموریت خود را در بحث انتخابات با نگاه انقلابی دنبال می کند و به صورت صد در صدی برای انتخابات پیش رو آماده است.

*لزوم اشراف در مرزها و ارتقاء امنیت

این مقام ارشد انتظامی همچنین گفت: اشراف در مرزها و ارتقاء امنیت و جلوگیری از نفوذ دشمن در داخل کشور، برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش، مقابله با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، مقابله با قاچاق سلاح و مهمات و ... نیز از جمله موضوعاتی است که باید در این قرارگاه مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه باید هر آنچه که آرامش و افکار مردم را برهم می زند با آن مقابله کنیم، گفت: سال 1400 سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، از این رو مقابله قاطعانه با قاچاق به عنوان محوری ترین موضوع باید در مرزبانی، پلیس امنیت اقتصادی و ... به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد.

*تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم الاجراست

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان قرار داریم و شب های احیاء و قدر را نیز پیش رو داریم، بنابراین باید در این رابطه برنامه ریزی دقیق و اصولی صورت بگیرد، البته تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا چه در شب های عزیز پیش رو و همچنین انتخابات لازم الاجرا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا انتخابات تأمین امنیت ستاد ملی مقابله با کرونا شب قدر انتخابات ۱۴۰۰ آمادگی صددرصدی پلیس قاچاق مقام ارشد انتظامی نیروی انتظامی پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان که با حضور استاندار کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: روح حاکم بر مدیریت بحران بحث پیشگیری است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه و آمادگی برای بحران ۲ مؤلفه اصلی مدیریت بحران است، افزود: وقوع حوادث غیر مترقبه زمان نمی‌شناسد، بنابراین باید برای هر نوع حادثه‌ای از آمادگی‌های لازم برخوردار باشیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه نظم آب و هوایی در جهان بهم خورده است، گفت: با توجه به اقلیم آب و هوایی ایران، این شرایط آمادگی بالایی را می‌طلبد.

نامی با بیان اینکه حوزه مدیریت بحران مورد توجه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: در حال خرید یک سری تجهیزات هستیم که استان کرمانشاه با توجه به نقش مرکزیت در غرب کشور از این تجهیزات بهره‌مند خواهد شد.

وی پیشگیری، آمادگی و بازسازی و باز توانی از ارکان مدیریت بحران دانست و تصریح کرد: امروزه بحران به عنوان اصلی‌ترین و راهبردی‌ترین مسئله کشورها مطرح است، بنابراین آمادگی کامل برای مقابله با هر حادثه‌ای ضروری است.

نامی به وقوع سیل‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۴۴ هزار کیلومتر رودخانه در کشور وجود دارد که ۶ هزار و ۸۲۰ آن از مناطق مسکونی شهری و روستایی عبور می‌کند.

وی با اشاره به مخاطرات احتمالی در این مناطق، اضافه کرد: ایجاد سیل بند عرضی و جلوگیری از ساخت و سازها در بستر رودخانه‌ها از اقدامات لازم برای جلوگیری و پیشگیری از خطرات سیل در این مناطق است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه برای در امان ماندن از سیلاب‌ها راهی به جز اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری در کشور نداریم، تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها علاوه بر حفظ و ذخیره آب‌های زیرزمینی، از فرسایش خاک نیز در هنگام وقوع سیلاب جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6089801

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک