Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زمان زیادی است که می‌دانیم مرسدس-AMG GT ۴ درب در بروزرسانی نهایی خود در قالب یک مدل هیبریدی که GT۷۳e نامیده می‌شود، امکانات جدیدی را به دست خواهد آورد.

قبلاً نمونه‌های اولیه الکتریکی از این خودرو را دیده ایم و اکنون عکاسان جاسوسی آن را دوباره با ظاهری متفاوت مشاهده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه اولیه GT۷۳e که در نزدیکی مرکز آزمایش مرسدس بنز در نوربرگ رینگ مشاهده شد، ترکیبی از رنگ های  سیاه، خاکستری و قرمز جدید بوده است. 

با این حال، این اولین موردی نیست که شاهد آن هستیم. اولین بار در ماه مارس شاهد آن بودیم که مرسدس با خودروی مسابقه‌ای ۲۰۲۱ F۱ این ابرخودروی Project One را نشان داد. سپس در اواخر همان ماه هنگامی که مرسدس AMG رسما آینده خودروهای برقی را برای نام تجاری نشان داد، رسمی شد.

برخی از مشخصات فنی این خودرو ارائه شده است و  تاکنون به خوبی رنگ آمیزی آن را دیده ایم و اکنون  آن احتمالاً توسط AMG‌های هیبریدی با عملکرد بالا ارائه می شود. صحبت از عملکرد است، انتظار می‌رود AMG GT۷۳e پیشرفته با یک پیشرانه هیبریدی ۴.۰ لیتری توئین توربو V۸ وارد بازار شود که قدرت ۸۰۴ اسب بخار (۶۰۰ کیلووات) و ۷۳۸ پوند فوت (۱۰۰۱ نیوتن متر) را دارد.گشتاور در مقایسه با GT ۶۳ S تنها ۶۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

نسخه به روز شده AMG GT ۴-Door Coupe، از جمله AMG GT۷۳e، احتمالاً تا اواخر سال ۲۰۲۱ به عنوان یک مدل ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد. ما در آن زمان بیشتر با جزئیات و طراحی نهایی بدون رنگ قرمز آشنا خواهیم شد، اما در حال حاضر آینده برای ماشین‌های عملکردی الکتریکی AMG روشن است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است

لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس، بنز گفت که هدف او همیشه برنده شدن است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سی‌بی‌اس نیوز؛ لوئیس همیلتون در واکنش به ادامه ناکامی‌اش در گرندپری اخیر فرمول یک در میامی گفت: ما وجود داریم تا برنده شویم. هنگامی که هیچ پیروزی وجود ندارد، چیزی باید تغییر کند. این در مورد تلاش برای بهبود است.

راننده مرسدس بنز و قهرمان هفت دوره فرمول یک در ادامه اظهار داشت: نکته اصلی اتحاد است. چگونه می‌توانیم پیشرفت کنیم و به جایی که می‌خواهیم برگردیم؟ این چیزی است که همه را متحد می‌کند.

واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک

در گرندپری اخیر میامی همیلتون رتبه ششم را به دست آورد و هموطنش در مک لارن یعنی لاندو نوریس به پیروزی رسید. لوئیس هیملتون در حال حاضر با 27 امتیاز در رده نهم جدول کلی رانندگان  فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی غم‌انگیز راسل از آینده مرسدس
  • خدمات ویژه امداد کرمان موتور
  • هزینه ها در معاملات برخط خودرویی کاهش می یابد
  • خرید و فروش خودرو به زودی آنلاین می‌شود؛ شفافیت و امنیت بیشتر با حذف واسطه‌ها
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • رونمایی از اولین محصولات برقی سامانه یکپارچه خودرو
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)