Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن و مربی تیم پرسپولیس با سرمربی تیم الوحده خوش و بش گرمی داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید مطهری و مهدی ترابی که در نشست خبری قبل از بازی با الوحده حاضر شده بودند، پس از پایان نشست در راهروی ورزشگاه فاتوردا با لورن بلان سرمربی فرانسوی الریان روبرو شدند و با هم خوش و بش کردند.

بلان در صحبت با مطهری و ترابی صعود پرسپولیس از گروه را تبریک گفت و برای نماینده ایران در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس فرانسه مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم

سرمربی تیم ملی ایتالیا چهار اسطوره فوتبال این کشور را به اردوی تیمش جهت آماده‌سازی یورو 2024 دعوت می‌کند

طرفداری | لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه یورو 2024، چهار اسطوره فوتبال این کشور یعنی روبرتو باجو، الساندرو دل پیرو، فرانچسکو توتی و جانکارلو آنتونیونی را برای تماشای یک جلسه تمرینی آتزوری در کوورچانو دعوت کرده است.

لوچانو اسپالتی در مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت در خصوص روحیه‌دهی به بازیکنان ایتالیا در آستانه یورو 2024 و حضور اسطوره‌ها در اردوی تیمش گفت:

پیراهن تیم ملی خاص است. وقتی به تیم ملی ملحق می شوید، می دانید که باید ارزش پیراهن را حفظ کنید. بازیکن باید دو ساعت خوب تمرین کند و در 22 ساعت باقی‌مانده نگرش مناسبی داشته باشد. ترجیح می‌دهم بازیکنانم کیفیت کمتر اما نظم و اخلاق عالی داشته باشند. در طول آماده‌سازی برای یورو 2024 در کمپ کوورچانو، دوست دارم چهار شماره 10 را به اردو بیاورم؛ باجو، دل پیرو، توتی و آنتونیونی. در این مورد با گراوینا صحبت کرده‌ام. تصورش را کنید آنها یک جلسه تمرینی را تماشا کنند. این باعث می‌شود بازیکنان سطح خود را بالا ببرند.

سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره بوفون، سرپرست آتزوری نیز صحبت کرد:

جانلوییجی بوفون را به عنوان یک دروازه‌بان بزرگ و رهبر رختکن شناختم اما در حال حاضر، متوجه شده‌ام که او یک دوست صمیمی هم هست و مثل دوران فوتبالش یک مدیر بزرگ خواهد شد. او ثابت کرده است که در نقشی کاملاً جدید کارایی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی