Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@18:24:41 GMT

سنگ‌های قیمتی قاچاق در فرودگاه امام (ره) کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۴۳۱۶

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از کشف سنگ‌های برلیان میلیاردی از مسافر خروجی به دوبی در فرودگاه امام (ره) خبر داد. خبرگزاری میزان- حسن مهری در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) حین کنترل مسافران خروجی به مقصد دبی به محتویات کیف همراه یک مسافر مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم با حضور کارشناسان قاچاق و متخصص پلیس آن فرودگاه، مقدار ۱۵۰ گرم سنگ برلیان که در داخل شامپو و کیف دستی این مسافر جاسازی شده بود کشف و به دلیل عدم ارائه اسناد مثبته، ضبط شد.   بیشتر بخوانید: کشف کالای قاچاق در اطراف پایانه جنوب

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا ارزش تقریبی این سنگ‌ها را برابر نظر کارشناسان بیش از ۵ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: مسافر حامل برلیان‌های قاچاق دستگیر و همراه با پرونده انتظامی به مراجع قضائی معرفی شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس پیشگیری قاچاق سنگ قیمتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پیشگیری قاچاق سنگ قیمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ عملیات جداگانه از یک دستگاه اتوبوس و یک  مغازه، ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف و تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

وی افزود: بدین منظور ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار