Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر گفت‌وگویی با علی صوفی، عضو جبهه اصلاحات ایران انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه آمده است.

دو هفته مانده درباره گزینه اصلاحات تصمیم می‌گیریم

- به اعتقاد بنده، اصلاح طلبان باید منتظر باشند تا نتیجه بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- براین اساس دوهفته مانده به انتخابات درباره گزینه خود تصمیم می‌گیرند.

- در رابطه با «کاندیدای پنهان» که از سوی سخنگوی حزب کارگزاران مطرح شده است باید بگویم ما عضو جبهه اصلاحات هستیم و مرعشی هم در آنجا حضور دارد، در این جمع خبری از طرح «کاندیدای پنهان» نیست!

گزینه شاخص نداریم

- ما الان گزینه شاخص نداریم و هیچیک از آقایان که نام آنها رسانه‌ای شده، به عنوان گزینه شاخص و نهایی نیستند.

- عارف هم یکی از کاندیداها محسوب می‌شود اما از آنجا که هنوز نمی‌توانیم گزینه شاخص را تعیین کنیم، همه کاندیداها باید خود را عرصه انتخابات نشان دهند و بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند.

گزینه اصلاحات به سختی می‌تواند نظر مردم را جلب کند

- گزینه‌های مطرح در جریان اصلاحات که عارف، جهانگیری، پزشکیان و ظریف هستند به زحمت می‌توانند نظر مردم را برای آمدن پای صندوق‌های رای جلب کنند و کار سختی پیش رو دارند.

- باید منتظر ماند و دید کدامیک از آنها در آینده می‌توانند رو به جلو حرکت کنند، فعلاً نمی‌شود قضاوت کرد.

مردم دیگر با حرف این و آن به کسی رأی نمی‌دهند

- معتقدم خاتمی اعتبار خود را در جریان اصلاحات از دست نداده است اما دیگر راهبرد ۹۲ و ۹۶ جواب نمی‌دهد.

- مردم منتظر این نیستند که با یک کلمه یا حرف به جوش بیایند و وارد میدان شوند؛ مردم گلایه دارند.

- در سال‌های ۹۲ و ۹۶ کانون تصمیم‌گیری‌ها، احزاب و فعالان سیاسی بودند و مردم به یکی از گرایش‌ها نزدیک می‌شدند، اما اکنون فضا فرق کرده است و دیگر مردم به راحتی نمی‌پذیرند که با حرف «این و آن» بخواهند به گزینه‌ای رای بدهند.

اصلاح‌طلبان باید از مردم عذرخواهی کنند

- عملکرد دولت، به رابطه دولت و مردم آسیب وارد کرده است و امکان بازسازی آن وجود ندارد.

- در این میان اصلاح‌طلبان هم از روحانی و هم از فهرست امید در انتخابات مجلس حمایت کرده بودند و عملکرد آنها باعث نارضایتی و بی‌رغبتی مردم به انتخابات شد و تاثیر خود را هم در جریان اصلاحات گذاشت.

- می‌گویند موانعی پیش روی آنها گذاشته شده بود اما باز مردم دولت را مقصر می‌دانند و فکر می‌کنند نسبت به انجام تعهدات خود احساس مسئولیت نمی‌کرد و پشت پا به آنچه وعده داده بود زد، از این رو معتقدم ما باید به نوبه خود از مردم عذرخواهی کنیم.

شانتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصلاح طلبان اصلاحات انتخابات ریاست جمهوری علی صوفی حزب کارگزاران سید محمد خاتمی گزینه شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۲ اردیبهشت نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.                 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته، اطلاعيه‌هاي مذکور و اين اطلاعيه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند.
در ضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاریخ 1403/02/12، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون ورودي دكتري 1403 اینجا را کلیک کنید

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات