Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبرئیل برادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تسهیلات پرداخت شده در حوزه امور دام و ساخت گلخانه است که به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی موجب ایجاد ۳۸۷ شغل پایدار در حوزه کشاورزی شده است، خاطرنشان کرد: شغل های ایجاد شده علاوه بر گلخانه ها و دامداری ها در حوزه هایی مانند صنایع تبدیلی مانند سردخانه و کارخانجات بسته بندی نیز ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه در حدود ۲ برابر شغل مستقیم، اشتغال غیر مستقیم و  فصلی نیز در سال گذشته ایجاد شده است، افزود: یکی از راهبردهای اصلی جهاد کشاورزی در جنوب تهران ایجاد اشغال در بخش کشاورزی و استفاده از ظرفیت های این بخش در جهت تحقق شعار سال(جهش تولید) است.

برادری یادآور شد: اشتغال و درآمد زایی از مهم ترین مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی است که اراضی حاصل‌خیز شهرستان ری ظرفیت مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی و اشتغالزایی دارد که باید از این توانمندی به نحو مطلوب استفاده شود.

این مسئول با دعوت از سرمایه گذاران برای ایجاد صنایع کشاورزی نظیر سردخانه و بسته بندی در شهرستان ری ابراز کرد: شهرستان ری به دلیل نزدیکی به بازار مصرف تهران ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه دارد که در صورت ایجاد صنایع کشاورزی قطعا شاهد جهش در حوزه اشتغال و افزایش درآمد خانوارهای این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با ۲۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تهران، سالانه در حدود ۸۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی و زراعی تولید می کند.

این شهرستان دارای رتبه اول در تولیدگندم، ذرت علوفه ای، صیفی جات، شیر و رتبه دوم را در تولید جو و تخم مرغ در استان است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی شهرستان ری تسهیلات بانکی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شهرستان ری تسهیلات بانکی وزارت جهاد کشاورزی شهرستان ری تسهیلات بانکی کشاورزی اخبار کنکور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شِشتَمَد گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای درجه و ضریب مکانیزاسیون شهرستان ششتمد در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون پیگیری و صرف خرید ماشین آلات کشاورزی و دنباله بندها شده است.

علیرضا هاشم آبادی با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است، افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.

شهرستان ششتمد دارای ۱۶ هزار و ۹۰۰ هکتار کشتزار آبی و بیش از ۲۴ هزار هکتار دیمزار، ۱۶۳ هزار راس دام سبک و ۲ هزار و ۵۶۵ راس دام سنگین است و سالانه ۹۳ هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی تولید می کند که مهمترین تولیدات آن گندم، جو، پنبه، زعفران، بادام و پسته است.

در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۳ نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند که از ۱۵۴ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۰۰ رشته قنات و ۷۵ دهانه چشمه بهره می برند.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت