Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع‌ساز) امروز وارد مصادیق انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد. جایی که گفته می شود قرار است 15 کاندیدای معرفی شده از سوی احزاب مختلف در جریان اصلاحات مورد بررسی قرار بگیرند.

به گزارش «تابناک»، اسامی مختلفی از اصلاح‌طلبان برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شبکه‌های اجتماعی، خبرگزاری‌ها و حتی صدا و سیما مطرح می‌شود و هنوز مشخص نیست که اصلاح طلبان برای این دور از انتخابات بنا دارند با چه شخصیتی در این انتخابات با رقیب خود رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مسعود پزشکیان، محسن مهرعلیزاده، مصطفی کواکبیان، محسن رهامی، صادق خرازی» و تا حدودی حضور  «محمدرضا عارف» برای نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ مشخص شده‌اند، اما حضور قطعی‌تر همه آن ها در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه و زمان نام‌نویسی انتخابات روشن‌تر خواهد شد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار «تابناک»، جبهه اصلاحات ایران (نهاد اجماع‌ساز) امروز وارد مصادیق انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد از این حیث یک لیست به پیشنهاد احزاب با چه جبهه اصلاحات ایران ارائه شده است.

در این لیست بیش از ۱۵ کاندیدا یا فرد در معرض کاندیداتوری از جریان اصلاح‌طلب حضور دارند و قرار است نهاد اجماع ساز از بین آنها نامزد حداکثری جریان اصلاحات برای انتخابات 28 خرداد ماه را انتخاب و معرفی کند.

«محمدعلی افشانی، محسن هاشمی، اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان، محمدرضا عارف، محمدجواد ظریف» و حتی «علی لاریجانی» جزو افرادی هستند که در این لیست حضور دارند.

این لیست و افراد حاضر در آن پیشنهاد احزاب مختلف حاضر در جبهه اصلاحات ایران بوده است و گفته می‌شود که یکی از احزاب تند اصلاح‌طلب نام «مصطفی تاج زاده» را نیز به عنوان نامزد پیشنهادی خود به لیست اضافه کرده است. او نیز اخیرا با صدور بیانیه ای کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را اعلام کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی رستم قاسمی دعای روز دوازدهم رمضان کاندیداهای اصلاح طلبان انتخابات ریاست جمهوری محمد جواد ظریف نهاد اجماع ساز علی لاریجانی مصطفی تاج زاده محمدعلی افشانی اسحاق جهانگیری گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی رستم قاسمی دعای روز دوازدهم رمضان انتخابات ریاست جمهوری جبهه اصلاحات ایران نهاد اجماع ساز برای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد