Web Analytics Made Easy - Statcounter

آینده فولبک پرتغالی شیاطین سرخ همچنان در ابهام است.

دیوگو دالو، فولبک 22 ساله و پرتغالی باشگاه منچستریونایتد در تابستان گذشته به صورت قرضی به میلان پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از Calciomercato، کارلوس گونکالوز، مدیر برنامه های دیوگو دالو راجع به آینده موکل پرتغالی خود می گوید:

دیوگو تا 30 ژوئن 2023 با منچستریونایتد قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان لازم، بهترین تصمیمات در رابطه با آینده او اتخاذ خواهد شد. هر اتفاقی که در آینده رخ دهد، دیوگو به حضور در یک باشگاه بزرگ اروپایی ادامه خواهد داد. از آنجایی که هر دو باشگاه منچستریونایتد و میلان درگیر بازی های باقی مانده در لیگ های داخلی خود هستند، پس نیازی نیست که به روند کار سرعت ببخشیم.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس برترین های قرن با محمد پنجعلی: طرح 28 ساله ها گذاشتند، معلوم نبود طرح است یا نقشه! استقلال - الدحیل؛ از عملکرد فولبک های تیم تا تصمیمات منطقی تر کادر فنی | تحلیل فنی شکایت باشگاه استقلال از داور بازی با الدحیل تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس به مدت 5 روز / رسمی سکوت تیری آنری شکست: این آرسنال را نمی شناسم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد

فولبک پرتغالی جدال سرنوشت‌ساز در سانتیاگو برنابئو را از دست داد.

طرفداری | رافائل گریرو در جدال حساس رئال مادرید - بایرن مونخ غایب خواهد بود.

با اعلام رسمی باشگاه بایرن مونیخ، رافائل گریرو به دلیل مصدومیت در دیدار روز گذشته با اشتوتگارت، بازی حساس و سرنوشت‌ساز روز چهارشنبه با رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. در بیانیه بایرن آمده که این هافبک - مدافع پرتغالی به دلیل آسیب‌دیدگی در ناحیه مچ پا، نمی‌تواند تیم توماس توخل را در مسابقات آینده همراهی کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم