Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۴ تهران گفت: برای جلب رضایت شهروندان از طریق به حداقل رساندن زمان صدور انواع پروانه و گواهی و پاسخ به استعلام ها به عنوان مهمترین مؤلفه تکریم ارباب رجوع نیازمند حاکم شدن رویکرد سیستمی در معاونت شهرسازی است.

امتداد :شهردار منطقه ۴ تهران گفت: برای جلب رضایت شهروندان از طریق به حداقل رساندن زمان صدور انواع پروانه و گواهی و پاسخ به استعلام ها به عنوان مهمترین مؤلفه تکریم ارباب رجوع نیازمند حاکم شدن رویکرد سیستمی در معاونت شهرسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ،“محمد محمددوست” در مراسم تکریم و معارفه معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۴ با بیان این مطلب و با تاکید بر پاسخگویی شفاف و صریح کارکنان به درخواست ها و مطالبات شهروندان در حوزه شهرسازی و معماری افزود: اولین گام در افزایش رضایتمندی شهروندان و جلوگیری از سردرگمی و تسریع در انجام امور مراجعین، پاسخگویی سریع، شفاف و دقیق توسط دفاتر خدمات الکترونیک شهر است. شهردار منطقه ۴ اضافه کرد: اصلاح ساختار نیروی انسانی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه می تواند در حاکم کردن رویکرد سیتمی نقش کلیدی ایفا کند و باید ظرف ۲ هفته پیشنهاد مشخص ارایه گردد. محمد دوست در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات خوب معاون سابق شهرسازی و معماری افزود: خوشبختانه در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ اقدامات خوبی در معاونت شهرسازی و معماری صورت گرفت و علیرغم حجم بالای مراجعات و درخواست ها آرامش خوبی را در این حوزه شاهد بودیم. در ادامه این نشست با حکم “محمد محمددوست” شهردار منطقه ۴ “نقی عربی” به عنوان معاون شهرسازی و معماری این منطقه جایگزین “مسعود بهرامی” شد. وی پیش از این عهده دار همین سمت در منطقه ۲۰ بوده است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: معاونت شهرسازی شهرسازی و معماری شهردار منطقه ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود

دریافت 43 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی امروز هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد. در این همایش یک روزه محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و تعدادی از معاونان وی به ایراد سخن پرداختند.

لازم به ذکر است در این همایش تعدادی از اساتید دانشگاه‌های کشور و استان، اعضای هیأت علمی و کارشناسان معماری، شهرسازی و گردشگری حضور داشتند. گفتگوی علی شهسوار خبرگزاری مهر را با محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را با هم می‌بینیم.

کد خبر 6098494

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • چالش‌های معماری و شهرسازی ایران
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود