Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بیش از ۱۲۷ روحانی از بسیج طلاب برای انجام کارهای تبلیغی به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، سرهنگ محمدتقی امینی ظهر امروز در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) استان مرکزی با اشاره به فعالیت سپاه در مقابله با کرونا اظهار داشت: سپاه پاسداران در شرایط شیوع موج چهارم بیماری کرونا همچون گذشته درکنار کادر درمان است و با همه توان آنها را یاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزش چهره به چهره مردم، تهیه جزوه‌های آموزشی، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی اماکن، مساجد و معابر بخشی از فعالیت‌های گسترده در موج چهارم توسط سپاه و بسیج است که در کنار طرح شهید سلیمانی انجام می‌شوند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: بیش از 127 روحانی از بسیج طلاب برای انجام کارهای تبلیغی به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند و 105 روحانی بسیجی به عنوان همیار بیمار دربیمارستان‌های کرونایی و 67 بسیجی طلبه برای تغسیل و تدفین خدمت‌رسانی می‌کنند.

طرح اهدای خون طلاب بسیجی در استان مرکزی اجرا می‌شودطلاب بسیجی در 4 بیمارستان استان قزوین به کمک کادر درمان آمدند127 نفر از طلاب بسیجی استان مرکزی برای کمک به کادر درمان اعزام می‌شوند

امینی بیان کرد: همچنین 80 نفر از دانشجویان بسیجی رشته‌های پزشکی و پرستاری برای اداره کردن نقاهتگاه‌ها فعالیت می‌کنند که هم اکنون 2 نقاهتگاه در 2 نقطه شهر اراک با ظرفیت 150 تخت فعال بوده و تا ظرفیت 360 تخت هم قابل افزایش هستند.

وی ادامه داد: بیش از 113 هزار تست سریع در قالب طرح شهید سلیمانی انجام شده که در موج چهارم تست‌های سریع انجام می‌شود.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: 113 هزار و 833 نفر خدمات حمایتی بهداشتی و درمانی، 55 هزار نفر خدمات حمایتی معیشتی، 3 هزار و 132 نفر خدمات اکسیژن‌تراپی و 2 هزار و 636 نفر خدمات بیمارستانی در قالب طرح شهید سلیمانی دریافت کرده‌اند.

امینی افزود: بیش از 125 هزار و 716 سالمند و 151 هزار و 764 بیمار زمینه‌ای و مادر باردار تحت پوشش ویژه طرح شهید سلیمانی هستند که در مجموع بیش از 277 هزار نفر را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی بیمارستان ها استان مرکزی نفر خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر