Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:28:40 GMT

ثبت ۷ فوتی کرونایی دیگر در بوشهر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۱۵۱

ثبت ۷ فوتی کرونایی دیگر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۴۵۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ بیمار بستری‌شده که تست ۵۰ نفر از آن‌ها مثبت قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ نفر از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۷۱ نفر مثبت قطعی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امروز ۷ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۵ آقا با ۷۱، ۶۶، ۵۶، ۵۳، و ۵۱ سال سن با سابقه بیماری قلبی عروقی، فشار خون، دیابت و سرطان و ۲ خانم با ۶۴ و ۷۰ سال سن با سابقه بیماری فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

کشمیری بیان کرد: هم‌اکنون ۵۳ مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد در حال حاضر ۲۶ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن اول اسپرز در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرح کیت اول تاتنهام برای فصل 25-2024 لو رفت.

طرفداری | فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به تاتنهام رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن اول آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن اول اسپرز را مشاهده می‌کنید.

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم