Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقریبا تمام فوتبالی ها از دلخوری حشمت مهاجرانی و منصور رشیدی از یکدیگر باخبر هستند. با این حال حشمت مهاجرانی، رشیدی را به عنوان دروازه بان اول تیم ملی در جام ملت های آسیا 1976 بازی داد و ایران بدون دریافت حتی یک گل قهرمان شد تا نام رشیدی در تاریخ فوتبال آسیا جاودانه شود. اما چطور با وجود مقداری دلخوری، حشمت مهاجرانی رشیدی را انتخاب کرد؟

در ادامه نظرخواهی بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران، امشب نوبت انتشار گفتگو با منصور رشیدی است اما قبل از آن برای شما یک روایت جالب داریم از روزهایی که حشمت مهاجرانی و منصور رشیدی از هم دلخور بودند و ناگهان کار ناصر حجازی به بیمارستان کشیده شد تا حشمت خان و منصور ناچار به یک ملاقات غیرمنتظره شوند؛ ملاقاتی که به گفته منصور رشیدی با سلام و زهرمار! شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، منصور رشیدی، پیشکسوت باشگاه تاج و دروازه بان سابق تیم ملی برای انتخاب برترین های قرن خود مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت. وقتی نوبت به دروازه بان تیم رسید، منصور رشیدی ناصر حجازی را انتخاب کرد. از او خواستیم خاطره ای از ناصر حجازی بگوید.

جام ملت های سال 1976، منصور رشیدی دروازه بان اصلی ایران بود. او در تمام بازی ها دروازه خود را بسته نگه داشت تا تبدیل به تنها دروازه بان تاریخ آسیا باشد که بدون گل خورده قهرمان می شود. اما کمی به عقب تر برگردیم، پیش از آغاز جام قرار بود ناصر حجازی دروازه بان اول تیم ملی باشد. چطور شد که منصور رشیدی به عنوان دروازه بان اول راهی این بازی ها شد؟ خود او این ماجرا را تعریف می کند.

تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران با منصور رشیدی تا ساعاتی دیگر تقدیم شما می شود. پیش از آن، این بخش کوتاه را تماشا کنید:

همان بازی هایی که شما فرمودید در سال 1356 که ما کلین شیت کردیم، یک مشکلی پیش آمد بین من و سرمربی تیم که من انتخاب نشدم. یک شب ساعت 11 شب بود که دیدم تدارکات تیم ملی آمد در خانه. آمد صحبت کرد که پاشو و لباس هایت را جمع کنیم و بریم. من اصرار کردم که کجا باید برویم؟ به من نگفت و توضیح نداد. گفت اگر شده تو را روی دوشم بگذارم، باید تو را ببرم. ما سوار ماشین شدیم تا اینکه رسیدیم به یک بیمارستانی در خیابان قائم مقام فراهانی. گفتم اینجا که بیمارستان است آقای الهی، گفت شما بیایید پایین. پیاده شدم و رفتم طبقه اول، وارد یک اتاق شدم و آقای مهاجرانی نشسته است و دارد روزنامه کیهان ورزشی می خواند. من تعجب کردم و رفتم جلو. گفتم سلام آقا حشمت. البته با هم دلخوری هم داشتیم. گفت سلام و زهر مار، بشین. گفتم چی شده؟ گفت مگر خبر نداری؟ گفت پشت سرت را نگاه نمی کنی؟ من بدون اینکه بدانم چه کسی در اتاق است، برگشتم و دیدم که ناصر خوابیده روی تخت. البته در آن زمان موبایلی نبود که بتوانیم اطلاع پیدا کنیم. برگشتم و رفتم پیش ناصر و تعجب کردم. پیشانی اش را بوسیدم و گفتم چرا بیمارستانی؟ گفت دیروز آپاندیس من اوت کرده و باید عمل کنم. برگشتم پیش آقای مهاجرانی و گفت که با آقای الهی برو اردو. رفتیم با هم صحبت کردیم و ایشان از دل من در آورد و ما بازی کردیم و خوشبختانه بدون گل خورده قهرمان آسیا شدیم.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس برترین های قرن با محمد پنجعلی: طرح 28 ساله ها گذاشتند، معلوم نبود طرح است یا نقشه! استقلال - الدحیل؛ از عملکرد فولبک های تیم تا تصمیمات منطقی تر کادر فنی | تحلیل فنی شکایت باشگاه استقلال از داور بازی با الدحیل تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس به مدت 5 روز / رسمی سکوت تیری آنری شکست: این آرسنال را نمی شناسم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برترین های قرن حشمت مهاجرانی منصور رشیدی ناصر حجازی دروازه بان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال

به گزارش پارس نیوز ، طی توافقی که مدیران هلدینگ خلیج فارس داشتند قرار بر این شده که نام استقلال تهران به نام استقلال خلیج فارس تغییر پیدا کند.

 

احتمالا این تغییر با اتمام فصل خواهد بود و استقلال در فصل آتی با نام استقلال خلیج فارس وارد مسابقات خواهد شد.

از این رو پسوند تهران از کنار نام استقلال حذف می‌شود و هواداران این تیم به زودی با نام استقلال خلیج فارس مواجه خواهند شد.

منبع : خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند