Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:31:07 GMT

جمع آوری ۴۹۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۱۸۲

جمع آوری ۴۹۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در نخستین نشست شورای زکات استان گفت : در آیات و روایات در خصوص زکات و پرداخت آن تاکید فراوان شده است و  همگان از جمله روحانیون و دستگاه های فرهنگی باید در خصوص ترویج فرهنگ زکات هر چه بیشتر در جامعه تلاش و همت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان نیز در این نشست گفت : پارسال ۴۹۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان جمع آوری شده است که این میزان زکات نسبت به نیت افراد زکات دهنده در بخش هایی از جمله کمک به فقرا ، طرح های عمرانی و اقدامات فرهنگی هزینه می شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت زکات کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم