Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهرداری گرگان با برد 3 بازی از 5 بازی فینال در مقابل مهرام، توانست اولین عنوان قهرمانی خود را در این تورنومنت کسب کند.

در چهارمین مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان به مصاف هم رفتند که شهرداری موفق شد با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ پیروز شود.

در ۳ مسابقه قبلی، شاگردان مهران شاهین طبع موفق شده بودند ۲ پیروزی کسب کنند و مهرام یک بار پیروز شده بود؛ با نتیجه بازی امشب شهرداری با نتیجه ۳ بر یک در مجموع پیروز و قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توان به جرئت گفت چهارمین بازی فینال که در روز شنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی شروع شد، یکی از بهترین بازی‌های بسکتبالی بود که لیگ برتر ایران توانست به مخاطب های خود نشان دهد.

در ثانیه‌های آخر کوارتر چهارم این بازی به طور مداوم نتیجه فینال در حال تغییر بود که در ثانیه 0.3 شهرداری تهران با یک حرکت اشتباه و خطا 2 امتیاز دیگر عقب افتاد و باعث شد تا نتیجه 93 بر 96 به نفع مهرام شود.

همگی انتظار اتمام بازی و برد مهرام را می‌کشیدند که با پرتاب دهم ثانیه‌ای و استثنایی پری پتی، بازیکن آمریکایی تبار تیم شهرداری گرگان توانست بازی را مساوی و به وقت‌های اضافه بکشاند.

در وقت‌های اضافه، تیم شهرداری با انرژی مضاعفی که گرفته بود توانست با نتیجه 110 بر 103 اولین عنوان قهرمانی خود را کسب کند.

در این دوره از مسابقات، شرکت «داریا همراه» به عنوان حامی اصلی این تورنومنت ورزشی حضور داشت؛ همچنین آژانس تبلیغاتی مات به عنوان مجری انحصاری تبلیغات فدراسیون بسکتبال با نوآوری خود توانست برای اولین بار تماشاچیان را به صورت آنلاین و رایگان در استادیوم بیاورد تا بیش از این ورزش دوستان از لذت و هیجان بازی زنده محروم نباشند.

 

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس برترین های قرن با محمد پنجعلی: طرح 28 ساله ها گذاشتند، معلوم نبود طرح است یا نقشه! استقلال - الدحیل؛ از عملکرد فولبک های تیم تا تصمیمات منطقی تر کادر فنی | تحلیل فنی شکایت باشگاه استقلال از داور بازی با الدحیل تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس به مدت 5 روز / رسمی سکوت تیری آنری شکست: این آرسنال را نمی شناسم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهرداری گرگان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار سوم تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام‌ در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه شنبه برگزار شد.

در این دیدار شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شهرداری گرگان‌ با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ حریف خود را شکست دادند.

مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود، بدین ترتیب شهرداری گرگان که در دیدارهای اول و دوم این مرحله همموفق به شکست حریف خود شده بود با کسب سومین برد به عنوان نخستین تیم راهی فینال شد.

طبیعت و ذوب آهن دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند