Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از زمان و شرایط واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن مقدمی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست مجازی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل که با عنوان «از واکسن چه خبر» و با موضوع واکسیناسیون دانشجویان برگزار شد، گفت: همه دانشجویانی که اسامی آن‌ها در سایت سبا ثبت شده باشد، اعم از دانشجویان بالینی و غیر بالینی، در همه رشته‌ها و همه ورودی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌توانند پس از اطلاع رسانی زمان و مکان تزریق واکسن توسط دانشگاه با مراجعه به مرکز هلال احمر طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه واکسیناسیون خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقدمی ادامه داد: همه دانشجویانی که در شیراز و شهر‌های اطراف شیراز حضور دارند و قادر هستند برای واکسیناسیون مراجعه کنند حتما به پیامک ارسال شده از طرف معاونت آموزشی دانشگاه پاسخ دهند. اسامی دانشجویانی که به این پیام پاسخ داده اند اولویت بندی شده و از طرف دانشگاه از طریق تماس یا پیامک زمان و مکان واکسیناسیون اطلاع رسانی خواهد شد.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: دانشجویان ترم ۵ دندان پزشکی و ترم ۷ پزشکی و دانشجویان پرستاری، اتاق عمل و ... که در آستانه ورود به بالین هستند، در صورتیکه از نظر بعد مسافت امکان حضور در روز‌های آینده جهت تزریق واکسن دارند می‌توانند پس از پاسخ به پیامک دانشگاه و اطلاع رسانی پیامکی توسط دانشگاه واکسیناسیون را انجام دهند و در صورتی که امکان حضور در شیراز ندارند، واکسیناسیون آن‌ها یک هفته قبل از شروع بالین، و در زمان حضور آن‌ها در شیراز صورت خواهد گرفت.

وی افزود: واکسیناسیون برای هیچکس اجباری نیست، اما توصیه می‌شود از هر واکسنی که در دسترس شما قرار می‌گیرد، بدون توجه به تبلیغات تجاری و فضای روانی جامعه از آن استفاده کنید. تمام واکسن‌ها توانایی پیشگیری از ابتلای حاد و خطرناک به کووید را دارند. اما اگر دانشجویی خواهان تزریق واکسن در پارت واکسیناسیون کنونی نبود می‌تواند صبر کند و در پارت‌های بعدی با واکسن‌های دیگر واکسیناسیون را انجام دهد

مقدمی بیان کرد: امکان تخصیص واکسن و جدا کردن از سهمیه دیگر استان‌ها برای دانشجویانی که در نقاط دور از شیراز زندگی می‌کنند وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد:افرادی که در حال حاضر امکان دریافت واکسن به دلیل بیماری یا بعد مسافت ندارند، برای آن‌ها زمان دیگری جهت دریافت واکسن در نظر گرفته خواهد شد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسن کرونا وزارت بهداشت ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی