Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار همدان با اشاره به اینکه در پیک چهارم استان همدان جز ۷ استانی است که شدت گسترش و شیوع کرونا در آن‌ها بیشتر از سایر استان‌های کشور است گفت: مشکل اساسی در استان، عادی‌انگاری مقابله و پیشگیری در گسترش کرونا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سیدسعید شاهرخی در جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا با بیان اینکه استان همدان در شرایط هشدار، خطرناک و قرمز کرونایی  است اظهار داشت: کسانی ‌که پروتکل‌‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت بازار همدان با اشاره به اینکه امور مالیاتی از کسبه  در مدت زمان تعطیلی، مالیات بر درآمد  نباید بگیرد گفت: اگر مصوبات ستاد ملی به‌طور جدی انجام و اجرا شوند، مقررات سخت‌گیرانه‌تری که برای دولت، بازاریان و کسبه و مردم، هزینه بردار است، اجرا نخواهد شد‌.

استاندار همدان با بیان اینکه پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی زیربط در حمایت، همراهی و همکاری به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا از دانشگاه علوم پزشکی استان و کادر درمان قابل تقدیر و تشکر است مطرح کرد:  باوجود عملکرد ستاد استانی و همراهی مردم استان همدان، شرایط استان در وضعیت قرمز و خطرناکی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در پیک چهارم استان همدان جز 7 استانی است که شدت گسترش و شیوع کرونا در آن‌ها بیشتر از سایر استان‌های کشور است اظهار داشت: مشکل اساسی در استان، عادی‌انگاری مقابله و پیشگیری در گسترش کرونا است.

شاهرخی عدم رعایت قرنطینه را از عوامل مهمِ افزایش شیوع کرونا در استان دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان باید به این مسئله توجه جدی کند.

وی با بیان اینکه روند شیوع کرونا در استان نگران‌کننده است و همه باید برای کنترل این وضعیت کمک کنند عنوان کرد: مقررات مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، باید به شدت و با جدیت انجام و اجرا شوند.

استاندار همدان با اعلام اینکه باید تمام ورودی‌ و خروجی‌های شهرستان‌های استان کنترل شود ادامه داد: برای کنترل وضعیت موجود باید با مردم برخورد اقناعی انجام شود.

واکسیناسیون کرونا ‌در سطح کشور در حال انجام است‌گردش مالی سینمای ما پول خرید یک ویلا در لواسان است/ اگر از بحران کرونا تجربه کسب نکنیم باید فاتحه فرهنگ را خواندتداوم رزمایش کمک مومنانه/مجموعه سپاه تعامل خوبی با قرارگاه ستاد مقابله با کرونا داشته است

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید تیم‌های نظارتی تشکیل دهند و از برگزاری هرگونه مراسم عروسی، عزا و تجمعات در شهر و روستا جلوگیری کنند گفت: فرمانداران  از ظرفیت دهیاران و بخشداران در کنترل و مقابله با کرونا استفاده کنند.

شاهرخی با اعلام اینکه پارک‌ها و فضاهای سبز که محل اجتماعات است باید مسدود شوند افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان‌های خودرویی استان  نیز الزامی است.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع کرونا استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد

سید مجتبی حسینی گفت: قرارداد‌های منعقد شده تا کنون شامل ۲ مورد صادرات کشمش، ۲ مورد صادرات گیاهان دارویی، یک مورد صادرات محصول شیر تلغیظ شده و یک مورد صادرات محصولات میوه خشک می‌شود.

او گفت: به همت وزارت کشور استان همدان به همراه سایر استان‌ها برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ارائه محصولات تولیدی دارای ارزش و معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری همدان یکی از مهم‌ترین اهداف حضور استان در این نمایشگاه است.

حسینی گفت: استان همدان همچون سال گذشته حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد و غرفه این استان با حضور فعالان اقتصادی آماده شده و در طول چند روز گذشته استقبال خوبی توسط مردم از غرفه استان صورت گرفته است.

او گفت: از ابتدای آغاز نمایشگاه علاوه۶ قرارداد خارجی برای صادرات محصولات تولیدی استان، پانزده تفاهم نامه همکاری اقتصادی نیز به امضاء رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: بیش از ۷۰ کشور و ۲ هزار و ۵۰۰ تاجر خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند و تلاش داریم تا با بهره‌گیری از این فرصت زمینه صادرات محصولات تولیدی استان همدان را فراهم کنیم.

حسینی گفت: سفال و کشمش همدان به عنوان ۲ زنجیره اصلی در این نمایشگاه ارائه شده است و در کنار آن نیز پنج زنجیره با ارزش «مبل‌ومنبت»، «پوشاک»، «گیاهان دارویی»، «میوه خشک» و «چرم» عرضه می‌شود.

او با اشاره به آمادگی استان همدان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفت: از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم تا با بازدید از ظرفیت‌های استان همدان، اقدام به سرمایه‌گذاری در این استان کنند تا شاهد توسعه بیش از پیش استان و تقویت تولید تجاری آن باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: با تشکر از حمایت‌های استاندار همدان و حضور پر رنگ استان در نمایشگاه، از دستگاه‌های اقتصادی استان همدان نیز در معرفی توانمندی‌های اقتصادی دیار هگمتانه قدردانی می‌کنیم.

حسینی گفت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان همدان به بحث زنجیره‌های ارزش، میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

او با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: امسال و در جهت تحقق شعار سال، آماده جذب مشارکت‌ها و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود