Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: افزایش ریسک پذیری مدیران و رفع محرومیت‌ها متناسب با ظرفیت هر استان و البته تأکید بر رعایت قانون از برنامه‌های امسال دیوان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی کامیار بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان گلستان اظهار داشت: مهم‌ترین اقدام دیوان محاسبات برنامه ریزی و حرکت در در راستای تحقق شعار سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعارهایی که در سال‌های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده برای رونق اقتصادی و معیشتی مردم است و دیوان محاسبات هم امسال حمایت از تولید و مانع زدایی را در دستور کار قرار داده است.

دادستان دیوان محاسبات خاطرنشان کرد: شناسایی و رفع موانع تولید در اولویت دیوان محاسبات قرار دارد و باید به این فرآیند سرعت بدهیم.

وی بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان محاسبات تأکید کرد و گفت: برخی از کارخانجات که تعطیل شده را دوباره فعال خواهیم کرد تا سبب رونق اقتصادی شود.

کامیار افزود: مهم‌ترین توصیه دیوان محاسبات به مدیران است که ارتباط نزدیکی با دیوان داشته باشند. نیت اصلی دیوان هم این است که ریسک پذیری مدیران را بالا ببرد و در کنار آن قانونمداری باید مورد توجه باشد.

راهکارهای دیوان محاسبات برای رای نظارت بر بازار فولادگفت‌وگو| ورود دیوان محاسبات به هزینه‌ ارز 4200 تومانی و سرنوشت اعتبار 500 میلیون دلاری مقابله با کرونابررسی همسان سازی حقوق بازنشستگان در دستورکار دیوان محاسبات

وی بیان داشت: ضمن اینکه رفع محرومیت‌ها را در هر استان در دستور کار قرار دهیم. در گلستان موضوع گردشگری مهم است و باید جذابیت‌هایی را برای سرمایه گذاری فراهم کنیم.

کامیار گفت: دیوان محاسبات در کنار مسئولان برای جذب بودجه‌های بیشتر و هدایت آن به مناطق محروم قرار دارد.

وی با بیان اینکه تخلفات برای مردم آزاردهنده است، افزود: مردم باید بدانند سرمایه آنان توسط مسئولان اجرایی بموقع و در ست هزینه می‌شود.

در پایان غلامحسین زارعی به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات گلستان معرفی و از زحمات سید احمد حسین زاده مدیر کل پیشین قدردانی شد.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا الله بداشتی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از یک کارخانه تولید فولاد و آلومینیوم در شهرک صنعتی اشتهارد ضمن تبریک روز کارگر گفت: اگر فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی داشته باشیم و فعل ما می‌توانیم را به درستی صرف کنیم، می‌توانیم بر همه مشکلات کشور فائق بیاییم؛ اصل بر آن است که این تفکر در جامعه حاکم شود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور مطرح کرد: کارگرانی که در این واحد تولیدی بر همه مشکلات فائق آمده‌اند، به این جهت بوده که توکل به خدا، توسل به شهدا، آرمان خواهی و تلاش مضاعف در قسمت‌های تصمیم گیرنده و عمل کننده به وضوح قابل مشاهده است، یعنی آنچه تفکر است و آنچه اقدام می‌شود.

وی امیدآفرینی را مأموریت ذاتی و رسالت این سازمان دانست و بیان کرد: امروز فرزندان شما در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به عنوان گروه‌های جهادی تحولی هوشمند با بهره گیری از ظرفیت‌های درون سازی، بومی سازی و الگوسازی و بکارگیری متخصصان، محققان، اندیشمندان و جوانان ایران توانسته‌اند تحریم‌ها را بی اثر کنند.

الله بداشتی با اشاره به اینکه تلاش مجاهدانه موجب کسب موفقیت می‌شود و با بیان اینکه امروز تفکر است که می‌تواند تشکل را هدایت کند و این تفکر امروز کارساز است، عنوان کرد: همه در کنار یکدیگر باید راهبرد شعار سال را عملیاتی کنیم. رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از کارگران تکلیف را بر مدیران کشور تمام کردند و امنیت شغلی فصل الخطاب فرمایشات ایشان بود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به اینکه کارگران ستون فقرات تولید کشور را شکل می‌دهند، مطرح کرد: عایدی سفره‌های کارگران باید با بهره مندی از حوزه تولید رنگین شود. اگر حال کارگران خوب شود حال کشور خوب می‌شود، بنابراین باید اهتمام لازم نسبت به شرایط و وضعیت آنها صورت گیرد تا بتوانند مجاهدانه فعالیت کنند.

وی بیان کرد: امروز دست بر زانوان خود گذاشته و ایستاده‌ایم و فریاد می زنیم که ما می‌توانیم. اگر در صنعت موشکی و بازدارنده دفاعی به موفقیت دست یافته‌ایم، چون شهدایی مانند طهرانی مقدم و حاج قاسم‌ها را تقدیم کرده‌ایم، خون داده و امنیت آفریده‌ایم. اگر در صنعت نیز این اتفاق رقم بخورد، بالنده ترین صنعت، صنعت جمهوری اسلامی خواهد بود.

الله بداشتی اظهار کرد: با تلاش کارگران، محققان و پژوهشگران جوان و درون سازی و داخلی سازی و استفاده از ظرفیت‌های افراد متخصص، متعهد و پای کار می‌توانیم نگاه خود را از عایدی هایی که دشمن قرار است به ما بدهد، برداریم زیرا کسانی که به دشمن پناه می‌برند، زیان دیدگان هستند. سپاه و بسیج همواره در همه شرایط در کنار مردم هستند و مشکلات آنها را رفع می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: امروز این سازمان به عنوان یک قشر تخصصی در کنار صنعت، تولید و کارگران مطالبه گرانه مباحث آنها را دنبال می‌کند تا راهبرد سال تحقق یابد. جهش تولید زمانی تحقق می‌یابد که تنگناها و مشکلات تولید حل شود و بتوانیم موانع پیش روی عرصه تولید و کارگری را رفع کنیم.

کد خبر 6094282

دیگر خبرها

  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور