Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@15:12:19 GMT

قرنطینه3روزه یکی از حریفان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۵۶۸

مدیران ارشد AFC با مشاهده خروج تعدادی از اعضای یکی از تیم‌های رقیب پرسپولیس، خارج از حباب پزشکی تعیین شده، آن افراد را به قرنطینه ۷۲ ساعته فرستادند. ناطقان: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با اوج‌گیری شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور هند، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه هماهنگی پیش از آغاز دیدارهای روز پنجم مسابقات در گروه E بار دیگر بر رعایت دقیق پروتکل‌ها و حفظ حباب پزشکی از سوی تیم‌های حاضر در کشور هند تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که غیر از تیم گوا، تیم‌های پرسپولیس ایران، الوحده امارات و الریان قطر در جزیره گوا حضور دارند.

در این زمینه، رفتار حرفه‌ای کادر فنی، بازیکنان و همراهان کاروان پرسپولیس ایران در حفظ حریم بهداشتی و حباب پزشکی قابل تحسین است. تمام اعضای تیم در جزیره گوا به صورت مرتب و بعد از هر بازی، تست PCR را پشت سر می‌گذارند و تحت مراقبت کامل هستند تا شرایط قرنطینه را حفظ کنند.

همچنین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست امروز، ضمن برشمردن مجدد نکات مربوط به پروتکل‌های ابلاغی برای مقابله با کرونا، نسبت به برخورد با نادیده گرفتن این موارد هشدار داد.

یکی از مدیران ارشد AFC در این ارتباط، با اعلام اینکه با مشاهده خروج تعدادی از اعضای یکی از تیم‌ها، خارج از حباب پزشکی تعیین شده، آن افراد به قرنطینه ۷۲ ساعته فرستاده شده‌اند، خواهان رعایت دقیق همه موارد از سوی تیم‌های حاضر در جزیره گوا شد. منبع: مهر برچسب ها: قرنطینه ، یکی از حریفان ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قرنطینه یکی از حریفان پرسپولیس حباب پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی