Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام علی تقوی، معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره تمهیدات نهاد رهبری جهت مدیریت فضای دانشگاه‌ها در ایام انتخابات و جلوگیری از فعالیت‌های جناحی گفت: با توجه به ادامه یافتن شیوع کرونا به احتمال زیاد امسال امکان فعالیت حضوری در دانشگاه‌ها را نداشته باشیم، به طور قطع محدودیت‌هایی در برگزاری برنامه‌های انتخاباتی خواهیم داشت و اغلب فعالیت‌ها در فضای مجازی تمرکز می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فضای مجازی در عین اینکه فضای خوبی برای فعالیت است اما دارای نوعی افسارگسیختگی هم هست و فضایی نیست که بتوانیم آن را محدود کنیم یا در سیطره خود داشته باشیم. طراحان این فضا هم به طور صریح اذعان دارند که طراحی این فضا را برای حاکمیت کردن بر مردم و حتی دولت‌ها در جهان انجام داده‌اند، و اهداف حاکمیتی جزو اهداف بلند مدت آنها است و به راحتی نمی‌تواینم برای مدیریت فضای مجازی ممیزی در نظر بگیریم اما می‌توانیم جبهه فعالان انقلابی و تأثیرگذار را در فضای مجازی تقویت کنیم.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: یک وظیفه ما در فضای مجازی ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است و از برخوردهای منطقی در برابر مطالبات و سوالات مردم پرهیز نداشته باشیم و سعی کنیم محیط را برای تضارب آرا و گفت‌وگو و مباحثه باز بگذاریم چرا که از رونق گفت‌وگو و مباحثه است که گفتمان شکل می‌گیرد و مردم خود را در سرنوشت کشور صاحب رأی و مسئول می‌یابند.

او افزود: همه تفکرها، جناح‌ها و گروه‌ها در انتخابات باید در کنار همدیگر یک رقابت سالم را رقم بزنند و دانشجویان به عنوان مؤذن جامعه نیز در حفظ اخلاق انتخاباتی یاری‌رسان و بازوی مسئولان باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری نهاد رهبری فضای مجازی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در آئین تجلیل از برنامه سازان معارفی ماه رمضان استان خوزستان اظهار کرد: باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا بتوانیم در تمام ماه های سال در چهار محور احکام شرعی، قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه و تلاش ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به حاضران گفت: اشخاص نقطه مقابل شما و افرادی که تفکرات خاص خود را دارند بر قرآن مانور می دهند، در حالی که قرآن بدون اهل بیت (ع) و اهل بیت (ع) بدون قرآن نیست و این ۲ در عرض یکدیگر هستند.

وی افزود: از نظر و تجربه بزرگانی که در استان هستند استفاده شود و مسجدها به عنوان محور همه محورها قرار داده شود که البته ما نیز به دنبال همین مسأله هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برنامه ای که در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد در طول سال انجام شود و چهار محور ذکر شده در مساجد خصوصاً آن مسجدهایی که آمادگی دارند اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه فعالیت مسجدها تنها منحصر به ایام خاصی نباشد، تصریح کرد: نمازهای صبح، ظهر و شب در دستور کار قرار گیرد، مسجدهایی که در این زمینه فعالیت دارند تبلیغ و معرفی شوند، حتی نسبت به مساجدی که در جاده ها قرار دارند و در این خصوص فعالیت دارند اطلاع رسانی صورت گیرد تا افرادی که در جاده هستند و برای اقامه نماز مشکل دارند در جریان قرار گیرند.

کد خبر 6092309

دیگر خبرها

  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی