Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که یک رسانه عبری از آخر هفته‌ای طوفانی و متزلزل کننده برای امنیت رژیم صهیونیستی خبر داد، یک رسانه عبری زبان دیگر به زیان های مالی هنگفت هربار فعال شدن سامانه گنبد آهنین برای رهگیری موشک‌های مقاومت پرداخت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی (0404) در گزارشی به هفته ای طوفانی پرداخت که امنیت رژیم صهیونیستی را در نوردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقدمه گزارش این پایگاه عبری زبان آمده است شلیک موشک‌ها  از سمت نوار غزه و حملات هوایی که در پی آن صورت گرفت ، حمله به نفتکش در مقابل سواحل سوریه و ادامه درگیری های شدید در بخش شرقی قدس، روز شنبه بسیار پرهیاهویی را برای اسرائیل به همراه آورد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده ست : در طول شب آژیر قرمز اهالی بسیاری از مناطق را بیدار نگه داشت و به پناهگاه فرستاد.

این پایگاه عبری زبان در گزارش دیگری خبر داد ، فرار سراسیمه شهرک نشینان(صهیونیست) به سوی پناهگاه ها دست کم یکی از آنها که ساکن شهرک سدیروت در اطراف نوار غزه است را زخمی و راهی بیمارستان کرده است.

این در حالی است که درگیری نیروهای امنیتی با فلسطینیان در بخش شرقی قدس هم همچنان ادامه پیدا کرد و شنبه شب صدها نفر از فلسطینیان در بخش های مختلف این منطقه با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

این رسانه صهیونیست با به کارگیری واژه تروریست برای توصیف فلسطینیان ساکن قدس نوشت : دهها نفر از آنها وزارت دادگستری و دادگاه مرکزی در قدس را با سنگ مورد تهاجم قرار دادند.به اعتراف این پایگاه آتش سوزی مهیبی هم در یکی از انبارهای کاغذ در منطقه اشکول به وقوع پیوست.

وسعت این آتش سوزی به حدی بود که 15 ایستگاه آتش نشانی را به این محل کشاند،اما این تمام ماجرای بحران امنیتی رژیم صهیونیستی نیست دیروز شنبه و ساعاتی بعد از سقوط یک موشک شلیک شده از خاک سوریه به منطقه دیمونا در فلسطین اشغالی شبکه هفت تلویزیون این رژیم خبر داد ، مقادیری گاز آمونیاک از یکی از کارخانه های فعال در منطقه خلیج حیفا نشت پیدا کرده است.

این شبکه تلویزیونی عبری زبان تنها به ذکر این خبر اکتفا کرد و از پرداختن به علت وقوع این حادثه و تلفات و خسارت آن خودداری کرد، تا یکی دیگر از حوادث مبهم چند روز اخیر سرزمین های اشغالی رقم بخورد.

در این بین پایگاه اطلاع رسانی (ice.co.il) هم در گزارشی به نتیجه دو سر باخت شلیک موشک های مقاومت نوار غزه برای رژیم اسرائیل پرداخت و از بعد اقتصادی به این مسئله اشاره کرد.

به نوشته این پایگاه عبری زبان ، بعد از مدتی سکون و آرامش منطقه جنوب (فلسطین اشغالی)بار دیگر شرایط جنگی به خود گرفت و پذیرای ده‌ها موشک شلیک شده از نوار غزه بود.

در ادامه این گزارش آمده است گرچه بسیاری از این موشک‌ها توسط گنبد آهنین رهگیری شده است، اما برای این موفقیت هم اسرائیل بهای سنگینی می‌ پردازد.
در بخشی از این گزارش آمده است ما برای پدافند هوایی موجود هزینه گزافی پرداخت می‌ کنیم ، هر بار فعالیت گنبد آهنین برای مالیات دهندگان اسرائیل 50 هزار دلار هزینه در پی دارد البته به شرط آنکه در این فعالیت یک موشک شلیک شود اما اگر سامانه بیش از موشک را شلیک کند ، برای هر موشک اضافی هم همین مبلغ اضافه می‌ شود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل رژیم صهیونیستی اسرائیل گنبد آهنین عبری زبان نوار غزه موشک ها یک موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبری

یک رسانه عبری زبان جزئیات عملایت کرم ابوسالم را به روایت اسرائیلی آن بازگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، در حالی که روزنامه عبری هاآرتص از وخامت حال چهار نظامی اسرائیلی زخمی‌شده در عملیات امروز یک شنبه کرم ابوسالم خبر داد، پایگاه خبری آیس جزئیات این عملیات را براساس روایت اسرائیلی تشریح کرد.

 

.

 

هاآرتص به نقل از منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی خبر داد، حال چهار نفر از زخمی‌های حمله موشکی به محل تجمع نظامیان در کرم ابوسالم هنوز وخیم و خطرناک است.

در این بین پایگاه خبری آیس هم در گزارشی در این رابطه نوشت: حدود ساعت 13 یک شنبه بود که شمار زیادی از گلوله‌های خمپاره در گذرگاه کرم ابوسالم فرود آمدند، این تهاجم در مناطق نزدیک به جنوب نوار غزه صورت گرفت و در جریان آن بیش از ده نفر زخمی‌ شدند که حال دست کم سه نفر از آنها وخیم و خطرناک است، عملیاتی که گروه حماس مسئولیت آن را به عهده گرفت.

حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بودحمله به پایگاه «کرم ابوسالم» و هلاکت چند نظامی صهیونیست

در ادامه این گزارش آمده است، مجروحان این حمله به بیمارستان سوروکا در بئر السبع منتقل شدند.

منابع آگاه به آیس خبر دادند، این آتش باری از فاصله 350 متری منطقه صورت گرفته است.

این حمله ساعاتی بعد از بازدید یوآف گالانت وزیر جنگ از منطقه گذرگاه مرکزی بین دو سوی نوار غزه صورت گرفته است، گالانت در این بازدید با شماری از نظامیان احتیاط دیدار و به آنها خبر داد که احتمالا به زودی به رفح حمله خواهد شد و احتمالا از این طریق در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن گشایشی در مسئله ربوده شدگان خواهیم داشت.

از سوی دیگر رادیو ارتش اسرائیل هم در گزارشی با اشاره به این عملیات گفت، جنگجویان فلسطینی در غزه همچنان ما را غافلگیر می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبری
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • رسانه عبری زبان: همه دست آوردهایمان بر باد رفته است