Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@22:27:34 GMT

۱۵ هزار داروی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۸۹۳

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از کشف ۱۵ هزار قلم انواع دارو فاسد و تاریخ مصرف گذشته و دستگیری یک پزشک قلابی خبر داد. خبرگزاری میزان- داود معظمی گودرزی اظهار داشت: مرد میانسالی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، باتوجه به بیماری فرزندم و نیاز به تامین سریع دارو‌های درمان وی، در فضای مجازی با شخصی ناشناس که مدعی بود، پزشک و دارو ساز است، آشنا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از صحبت‌های اولیه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به حساب وی واریز و پس از دریافت دارو‌ها و مراجعه به بیمارستان متوجه شدم که دارو‌ها فاسد می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه هویت واقعی این فرد شناسایی و مشخص شد که متهم با جعل عنوان خود را پزشک در فضای مجازی معرفی می‌کند، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در مناطق شمالی تهران شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.
رئیس پلیس فتا تهران با تاکید بر اینکه شهروندان دارو‌های مورد نیاز خود را از داروخانه‌ها تهیه کنند، خاطر نشان کرد: متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از این مکان ۱۵ هزار داروی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.   بیشتر بخوانید: کشف ۸۰ هزار عدد داروی غیر مجاز در شهریار
این مقام سایبری با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، به شهروندان یادآور شد: خرید و فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع است.
وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش کنند.   انتهای پیام/
  برچسب ها: پلیس داروی فاسد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس داروی فاسد فضای مجازی دارو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!